Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Nee is per definitie geen beginners spot... heel Fuerte overigens niet. Flag beach is het meest beginners vriendelijke wat er is maar in de zomer stik druk.
|
|
|
PeeWee
|
Preciess adelaar Jan. Ik zit er nu en al de nodige scary momentjes van medekiters gezien. Een Nederlandse kiter afgevoerd nasr het ziekenhuis met een gehavend been. Maar toch een mooi eiland.
|
|
|
Eagle-Jan
|
heb zelf ook meerdere keren moeten ingrijpen... anderen van de rotsen en uit het water moeten halen. zelf een keer materiaal pech gehad op El Burro. je hebt daar gewoon weinig ruimte voor foutjes
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dank voor de tip Ik heb er eventueel nog wat filmpjes van zodat je precies kan zien hoe het er uit ziet en je weet waar je aan toe ben Ik doe dat natuurlijk alleen op jou verzoek of van anderen Anders pleuren de moderators (die niks te doen hebben de hele dag) de filmpies er weer af
|
|
|
Flyingtrunkie
|
uhhh, Richard, zou je misschien wat van die filmpjes van El Gauwna kunnen laten zien? Zou daar wel een indruk van willen krijgen...
|
|
|
|
|
marliesje
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ga vanavond thuis eens even kijken maar ken Hurghada en dat is er relaxed, el Gouna is daar tegenaan toch? Vraagje: boekten jullie enkel een vlucht of een complete reis met hotel? Zitten die vlakbij de spots? is er een aan te raden via ne bepaalde reisagent?
|
|
|
Eagle-Jan
|
uuuuh niet om het een of ander... maar de titel van dit topic heeft verders niet echt met hurgada of el gouna van doen. er zijn verschillende threads over die zandbak bestemmingen, waar je gedwongen word om je vrijheid van rondreizen moet inruilen voor de "safety" van een resort.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je heb helemaal gelijk Eagle Jan maar wat is er mis (probleem) mee om er gelijk op in te springen ?? Brand is erger
|
|
|
Eagle-Jan
|
Je heb helemaal gelijk Eagle Jan maar wat is er mis (probleem) mee om er gelijk op in te springen ?? Brand is erger opzich niks mis mee maarrrrr.... je had ook een linkje kunnen plaatsen van de el gouna topic en daar verder discuszeuren enzo... en ja brand is erger maar wel lekker warm op z'n tijd.
|
|
|
marliesje
|
Ik kom niet om rond te reizen maar om uren te maken op t water ik zal eens zoeken naar de zandbak fora ; al vaak in Hurghada geweest, maar nog nooit in een resort
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik kom niet om rond te reizen maar om uren te maken op t water ik zal eens zoeken naar de zandbak fora ; al vaak in Hurghada geweest, maar nog nooit in een resort uren maken op het water kan hier in de herfst en winter veel beter... en goedkoper!
|
|
|
marliesje
|
Beetje frips aan de bips en helaas niet elke dag goede wind als ik n week vrij neem staat trouwens een leuk artikel over onderkoeling in t blad access
|
|
|
Eagle-Jan
|
Beetje frips aan de bips en helaas niet elke dag goede wind als ik n week vrij neem staat trouwens een leuk artikel over onderkoeling in t blad access Onderkoeling... nooit last van gehad. tegen kou kun je kleden en aankomen op een "windzekere" spot en dat het dan bij toeval in die week van je vakantie net niet waait (daarom ga ik 3-4weken minimaal) is ook zoiets, en jawel dat gebeurt vaker dan je denkt. Dus daarom ga ik niet naar Resort landen waar ik niet vrij kan rondreizen... want als het niet waait wil ik wat doen en met wat doen bedoel ik niet aan het zwembad een boek lezen of zo'n suffe groeps safari.
|
|
|
marliesje
|
Bofkont, wilde dat ik zoveel vrije tijd had, geniet er maar van heb helaas met n bedrijfje niet die luxe om weken weg te zijn Maar wat belet je om niet vrij rond te reizen? kan prima in Egypte!
|
|
|