|
@LaurenS
|
Dat was weer een superrkitedaggie op Wijk... 22 knopies , zon en redelijk vlak
|
|
|
|
360
|
Goede dag bij de bunkrr! Was graag bij de pier geweest om n paar NH kite kings te zien.. :-) Volgende keer kom ik bij de pier kijken..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker dagje met de 9 bij de pier, maar wel helegaar gesloopt ! Zit weer een zonafscheiding in me nek dat ziet er niet uit haha. Wanneer mogen we weer ?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
lekker bezig geweest op Wijk aan Zee, ben alleen helemaal klaar met me Brunotti onyx pads, en dus opzoek naar wat nieuws heeft 1 van jullie ervaring met de pads en straps van Litewave?
|
|
|
|
ditispablo
|
heerlijk dagje zeg, en wat is Aloha toch n relaxte plek, summertime !! Mn eerste board rescue gedaan trouwens, voor een dame in nood :-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john van harte man met je verjaardag OP NAAR DE 50 hoe is et daar by the americans beetje uit te houden groeten aan de rest van de familie en veel plezier ik vertrek zaterdag dan toch ook richting france dus adieu JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
|
|
|
onderaqua
|
Schelle was vandaag super rustig. Wel een kite kapotskie gevaren en eenmaal thuis ook nog trapeze laten liggen. Superdag dus.
|
|
|
Langbeest
|
Effe een berichtje vanuit een zonnig en windig Spanje Top hier ieder dag varen in +30 graden en een heerlijk windje. Manfred is ook weer aanwezig dus gezellig. De kitespot is opvallend rustig dit jaar , waarschijnlijk wisten ze dat we zouden komen. Nou de mazzel en jullie vermaken je wel zonder ons toch?
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Lekker rustig ouderwets middaggie Swoody! . Tom en Ger nog ff gesproken . Beetje opstartproblemen gehad met het uit de knoop halen van m'n bridels (wat niet zou mogen ) maar daarna toch nog ff lekker kunnen beuken. Wat kan die Speed 3 toch lekker zweven!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog een lekker avondje vanavond, voorspelling was niks maar wind was best ok op schellie. Ook nog m'n 16m even geprobeerd, die gaat dus in de uitverkoop . Iemand interesse in een 16m north vegas 2006 met bar?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Was weer een lekker dagje Wijk pier. Zon, golven en genoeg wind voor de 10, vriendin en dochtertje van 3,5 maand mee en even uit laten waaien bij Aloha.. Top sessie! Check de Versus site voor goeie pads en straps http://www.versusshop.nl/pads-straps/
|
|
|
joosie
|
top avondje op schel, en zeker niet druk
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog maar een daggie dan naar Wijk, heb er een goed gevoel over... Wie doet er mee?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
As jij er een goed gevoel bij heb dan komt ik ook. Vandaag heb ik ook al laten schieten omdat ik teveel op guru afging die zij dat de wind zou inkakken. Iedere keer als ik buiten liep dacht ik fuck het waait best lekker...........stom he.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Klopte niks van de voorspellingen, waaide prima vanavond. Sterker nog, het waait nog steeds op wijk.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Doe met je mee peter mot het wel woeien he
|
|
|
|
@LaurenS
|
Goede gevoel is redelijk weg , maar ik denk dat er nog wel een sessie inzit . Wind moet meer naar West en dan kan ie zo maar 20 knopies maken tot vroeg in de middag met een beetje mazzel
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ook nog m'n 16m even geprobeerd, die gaat dus in de uitverkoop . Iemand interesse in een 16m north vegas 2006 met bar? Moet dit niet gespemmt worden als zijnde een uit het jaar kruik stammend gevaarlijk tuigage voor de kitesport Wind ziet er toch niet zo slecht uit...
|
|
|