Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Uh, vaar jij niet vol in het vogelgebied? Wel mooi filmpje overigens .....met wat krachttermen hier en daar
|
|
|
crazysharky
|
pardon?? ik weet niet waar jou vogel gebied zit maar ik was er niet!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je vaart in het begin teveel naar het noorden, en dat mag sinds kort niet meer: Zie ook dit topicOverigens is de grens op dit kaartje soepeler dan eerder voorgesteld. In principe mag je niet verder dan het strand varen. De beelden in dit filmpje zijn op het randje, en niet zo makkelijk te zien door de supergroothoek van je GoPro. Filmpjes waarin duidelijk te zien is dat de locale regels worden overtreden verwijderen wij standaard!
|
|
|
Geronimo79
|
Lekker filmpje hoor. lol@ joehooew ^^
Zat eerst ook even te kijken naar vogeltjes zone. Maar komt niet eens echt in de buurt volgens mij. Alleen die nieuwe extra vogel zone die kennelijk er toch niet is..
Maar gaaf filmpje mooie tricks ook. Toch een voordeel bij die matrasjes.
|
|
|
crazysharky
|
ben naar mijn idee geen streep verder geweest dan de zone aan geeft. ben niet verder geweest dan de inham zo als aan gegeven.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ben naar mijn idee geen streep verder geweest dan de zone aan geeft.
Vind persoonlijk de nieuwe - voorgestelde? - zone nergens over gaan. Dat stuk van de spot is nl. heerlijk om te rammen maar er zijn mensen aangesproken door Politie te water aldaar, zie link topic hierboven. Blijkbaar nog veel onduidelijkheid over de nieuwe zonering.
|
|
|
crazysharky
|
ik zie wat je bedoelt ik zat naar de no kitezone te kijken, zie nu het blanko stukje indd in de punt. bij deze mijn exuus zal er beter op letten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Uit het filmpje valt niet op te maken of je daar nu zat of niet, wel in de buurt. Dus het mag wat mij betreft blijven staan Heel soms duiken hier filmpjes op waarin mensen op plaatsen varen waar het echt niet mag. Vergeet niet dat ook de mensen die ons daar weg willen hebben mee kijken hier op het forum...
|
|
|
Vinni
|
Super mooie beelden Haye! Mooi commentaar ook Mooie 1080 ook
|
|
|
|
martimor
|
nice. maar idd, ze gooien verscillende vehalen rond, waardoor toch enig onduidelijkheid ontstaat... jammer, als ze dan willen gaan handhaven (boa`s, politieboot) laten ze dan ook geen verwarring schoppen.
laatste keer op workum zei zo`n boa toch echt tegen me dat het strand ook het einde van de kitezone is (dus niet voorbij de bosjes meer varen?? het mooieste plekje achter de zandbank), ook door 1 van de aanwezige scholen gaf aan dat dit klopte!
ach wat zeur ik ook, situatie is gelukkig niets veranderd
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lekker filmpje. Vooral dat aan de stuurlijnen trekken om de kite te doen draaien.
daar zijn het stuurlijnen voor...
|
|
|
|
SnaaK
|
Nice Haye!! 1080 ziet er echt vet uit vanaf je hoofd!
|
|
|
|
|
hehuis
|
Typisch, zit ook zo die twist eruit te draaien. Irri. Misschien verbetering met de 2.0 bar.
|
|
|