|
piede
|
Ik werd spontaan vrolijk vanmorgen! wat een weer, wat een warmte! Word het alweer lente mannen?
|
|
|
Steven
|
Het wordt alweer lente en Pietje loop een half jaar stage....
...k*t voor je!
|
|
|
Jordi_1990
|
eeey allemaal,
ben weer een weekje of 2 in het noorden des lands, heb ook nog kites meegebracht ook! iemand nog een pleke vrij in de auto een dezer dagen?
greetz Jordi
|
|
|
piede
|
Het wordt alweer lente en Pietje loop een half jaar stage....
...k*t voor je!
Nou en... doet me niks
|
|
|
Benjooh
|
Morgen kwart voor 9 present @ Workum Nog meer dauwtrappers?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ARGH, ik typ dit gewoon vanaf m'n $*@&werk. Dat zijn toch geen werktijden, zaterdagochtend 8.12.
anywayz, door dat flutbaantje kan ik vandaag en morgen dus niet kiten:( Maandag tot en met vrijdag heb ik vakantie, dus mochten er dan nog mensen gaan ...denk aan mij;)... 0620952617
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen @ workum vandaag?
|
|
|
Workum
|
heb gewtijfeld, maar ben niet gegaan .. was het wat?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik was helaas wederom koos vervoerloos. Hopelijk van de week nog een beetje wind!
|
|
|
wittie
|
Zo, wat een dagje gister @ Work!!!!!!!! Super chill weer en een goed temperatuurtje! En nog wind ook!! Voor ieders die niet gegaan is.... Heb gister de (op m'n) bek-loop gestikt! Whaha!
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag maar niet gegaan want had weinig vertrouwen in de wind...
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een dag!!!! helemaal TOP!!! heb mn pak moete uitwasse, zat vol met van alles vooral zaad BIGAIRHANGTIME!!!!!!!!!!
|
|
|
njitram
|
Ben dr ook hoor weer geen wind he..
|
|
|
skyhigh as a
|
watn stilte opt forum!! iedereen dood het nieuwe jaar in ofzoow???????? najaa.... de beste wensen dan maar kheb zelf nie stil gestaan, beetje landboarden en buggyen en natuurlijk schaatsen met soep op de homespot. en morgen gaan we ijskaitn!!! als tenminste nog een beetje waaitmorgen en vriest vanacht wordt weer lachuh!!!!!!!!
|
|
|
Steven
|
Ricardo, jij natuurlijk ook een heel goed Nieuwjaar gewenst.. en alle andere sjonie's op dit forum! Cheers!
|
|
|
skyhigh as a
|
dooi verdamme en wel wind dit wordt een jaar van de bigairhangtimekiteloophandlepassfrontmo bemove (mooi woord voor galgje) denk dat de move er wel tof uitziet. iemand nog tips voor mij?????? heb nog wat moeite met sticken
|
|
|
|
michiel v geel
|
beter laat dan nooit
iedereen de beste wensen! hopen op hoge temperaturen, en veel wind!
|
|
|
shannon89
Gast
|
edit, bovenstaand bericht was van ikke
|
|
|
skyhigh as a
|
jajaaaa schaatsies geslepen dus morgen voluit opt ijs knallen met de NEMESIS in Veendam!!!! en die dikke walruzzen zijn er ook bij, dus da wordt weer dikke warreboel Koek en SOPIEEEEEE!!!!!!!
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
sjoerd en ik ook morgen (toch sjoerd school kan altijd nog) joeeeehoe!
|
|
|
piede
|
Der besten wenschen voor een ieder alhier!
|
|
|