|
Mak
![](/forum/avs/avatar_2266.png)
|
zijn die foto's niet van afgelopen donderdag ? (31e) zn mn kite ook in de lucht hangen nl. Dat was echt een topdag hè, voor oostvoorne begrippen best vlak water en reteharde wind...
|
|
|
FLOF
![](/forum/avs/avatar_954.png)
|
Ja cool. Heb ik ook al een sgedaan, zie een post ergens van mei ofzo. In egypte, dan heb je net iets meer licht. De kwaliteit blijft klote, maar het is wel grappig omdat het veel dynamischere foto's zijn.
|
|
|
RoBLMD
![](/forum/avs/avatar_3289.gif)
|
top foto's man! kan je een beetje overweg met photoshop? Je zou er eens een paar fiters overheen kunnen gooien. Kan je wazige foto's nog heel mooi maken! ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif)
|
|
|
Emma
![](/forum/avs/avatar_3195.png)
|
Hoe is het met je neus? (was jij toch)
|
|
|
buur@work
Gast
|
De foto's zijn van verschillene dagen, versprijd over 4 weken. niet van donderdag 31. Haha... das was ik, met die neus helemaal goed hoor, mooi streepje, stelde niets voor, maar je neus bloed altijd harder. Ik kon ze op mijn werk wel wijsmaken dat ik ruzie had gehad. haha Ik zal eens kijken voor een filtertje die ik er over heen kan doen, maar echt mooi worden ze dan toch nog niet. maar ga wel ff proberen in het weekend.. als de voorspellingen zo blijven wordt het toch niet kiten.
|
|
|
jerss
Gast
|
Lol volgens mij zie ik me vader daar op die foto:P
|
|
|
flyingkite
![](/forum/avs/avatar_2082.jpg)
|
in 1 woord: strak!!! voral die wat verder weg op t water zijn gemaakt echt gaaf grau zo die lucht en het water.
|
|
|
Flakkee-John
![](/forum/avs/avatar_824.png)
|
Heej buur
Je kan het niet laten hé Ziet er weer toppie uit
Ik herken wel een aantal foto's ;-)
Volgende keer maar eens met mijn cam schieten. Eens kijken hoe je dat bevalt
|
|
|
Kevin
![](/forum/avs/avatar_1369.png)
|
Ziet er toppie uit
|
|
|
buur@work
Gast
|
Hee mr. reefjes Ik ben bezig met een projectje... dan heb ik de joune niet meer nodig..hahaha daarover later meer natuurlijk. Heb die van jou van de downwinder ook gezien, alleen zo'n zak staat me niet aan, vanwegen het water dat er in kan komen. En echt iritant dat het zo lang duurt van mijn normale cam... gisteren lekker gevaren op schev, maar daarna geen picas kunnen schieten,ik ga het gewoon missen;-(. haha. Ik ben ook lekker slim geweest, morgen mot ik iemand verhuizen, terwijl het goed weer was om bij jullie langs te komen, als ik vervoer zou hebben...
|
|
|
TtHoM@s
![](/forum/avs/avatar_1708.png)
|
haha das wel lache
en wat kost z'n weg werp ding en hoelveel foto's gaan er op
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ziet er tof uit buur!!!
|
|
|
mijngatindelucht
![](/forum/avs/avatar_746.png)
|
Beetje slechte timing om daar nu grappen over te maken... maar het was een gevaarlijke zondag... Buur heeft namelijk ook een kiteongeval gehad...
Hij dobberde telkens in zee om de beste piccas te schieten... af en toe onder een golfje door duikend. Het bewijs dat je je orientatie op zee snel kan verliezen werd echter geleverd toen hij wederom onder een golfje door dacht te duiken en er tot zijn grote schrik achter kwam dat de bodem al op zijn neus zat!
Een schelpje...maar ik houd liever de krab versie aan veroorzaakte een grote snee over de gehele lengte van de ook niet kleine gok. Onze fotograverende kitevriend heeft het bloeden weten te stelpen en met gevaar voor eigen risico zijn werk moedig voortgezet...en zie het resultaat. TOP BUUR en stekte met je herstel!!!
|
|
|
Buur
![](/forum/avs/avatar_315.png)
|
Ik zat nog zo te hopen dat het echte verhaal nooit bovenwater zo komen.... nu kan ik me nergens meer vertonen, wordt ik gezien als de persoon die niet eens onder een golf door kan zwemmen... Wel bewezen dat er gevaarlijke krabben in de noordzee zwemmen en misschien drijf ik wel voorbij op sbs6 over een tijdje (hangloose_kitesmiley)
cameratjes voor 7,- bij de kruidvat... met 24 plaatjes, maar de helft mislukt ofzo haha...
|
|
|
jaap aap
Gast
|
heb op vakantie voor 35 euri een camera met flitser en onderwaterhuis gekocht. Geen zoom maar mooie foto's, t is een Sakure UW2 knal geel en hij drijft
|
|
|