nee nog 3 weken wachten en dan gaat de wind weer aan
:'( :'(
Hoe is het trouwens met je?
Het gaat goed, kan weer normaal bewegen en helaas ook weer werken
Ik kan in ieder geval weer m'n eigen sokken aantrekken en dat kon vorige week nog niet.
Dan voel je je toch wel een beetje invalide kan ik je melden
Afgelopen maandag naar een manueel therapeut geweest. Dat is een soort fysio die doorgeleerd heeft en alles af weet van je ruggengraat etc. Gelukkig bleek dat ik geen scheve werfels had oid, maar dat er waarschijnlijk een tussenwervelschijf ontstoken is en daarbij ook enkele onderste rugspieren.
Waarschijnlijk komt het niet van het kiten, maar van het langdurig autorijden. Voor werk zit ik veel in de auto. Ongeveer 6 weken geleden op wintersport geweest en bij thuiskomst een week lang last van mn onderrug gehad na een terugrit van 14 uur. Dit is eigenlijk niet overgegaan totdat ik 2 weken geleden m'n kite stond op te pompen op Scheef en ineens helemaal niet meer kon bewegen
Sinds afgelopen maandag weer om de dag aan het sporten in de fitness op aanraden van de fysiotherapeut.
Speciale rugoefeningen en buikspieroefeningen doen enzo, je kent het wel. Rustig aan uiteraard...
Sindsdien gaat het wel met sprongen vooruit. Ik heb mezelf wel voorgenomen dat ik pas ga kiten als het helemaal genezen is. Dus dat zal nog wel minimaal 2 weken duren. Of misschien stiekem met paasweekend een rakje...maar alleen als het goed voelt en anders niet.
Life's a bitch, but we'll live