WIMPIII
|
flysurfer speedII 10.
|
|
|
timmie-to-himmie
|
Even nagezocht
De Raven 07
Een Rhino 07
Ozone instinct Edge 07
RRD Hypertype
Dat is wat ik gevonden heb.
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Octane?
Veeeeeel depower veel lift en is prima voor old school vanwege de lift of new sgool vanwege de snelheid.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb ook een vergelijkend waren onderzoek gedaan en ga dit jaar voor de 14m2 en de 10m2 Thruster van Eclipse Andere alternatieve zijn de Rival van F-one en de Kondor van Advance
|
|
|
Vlaardingen
|
Er zijn geen betere alternatieven voor de Raven dan een Raven III. De rest is ondermaats vooral als zo verwend bent met de Raven's die je nu hebt.
|
|
|
WaZuP
|
haha heb je wel eens onder een octane gehangen? ik heb de raven06 octane06 boxer06 rhino06 xbow sb06 revolver(cabrinha)06 Co206 vegas06 torch2 fuel06 allemaal getest element06
En moet zeggen het zijn allemaal top kites en je moet zelf ervaren wat je fijn vind. Maar wat jij beschrijft zou ik voor de raven 2een beetje tussen de de rhino en de octane rhino 06 veel power en hangtime niet supersnel sturend(niet zenuwachtig) slechte high end octane 06 zeer snel sturend dikke hantime makkelijke loops erg snel slechte low end
alle drie top kites voor oldschool
|
|
|
gary d
|
Het gaat zowiezo om een 07 kite dus de octane valt af, verder spreekt mij het hybride ook niet echt aan omdat je volgens mij dan altijd wel aan je bar moet trekken voor power? En ik ben meer van het constante druk tegen de knoop varen. En wat ik al aangaf meer van de oldschool triks ( dus niet met een deadman uit de lucht donderen om dat de power uit je kite is )
Denk zoals het er nu voor staat de Raven en de Feul 2007 in aanmerking komen!
|
|
|
WaZuP
|
zou dan nie voor de fuel gaand at is een pure freestyle kite dus die gaat hard omhoog en hardomlaag juist m een dood punt voor bijv handle pases te vergemakkelijken denk dan eeder aan
Rhino 07 raven 3
|
|
|
VincentC
|
Wil je een old skool kite ga dan voor de SpeedII. Die kite heeft zo veel hangtime, float en hoogte dat iedere oldskool move een eitje wordt.
|
|
|
gary d
|
Flysurfer is niks voor mij !
|
|
|
WaZuP
|
ga dan een stesten zou ik zeggen
|
|
|
xray
|
Heb Rhino 7 en Raven 3 gevaren. Ik zou de Raven 3 nemen maar dan om het verschil in druk in de bochten. Die is bij de Raven constanter. Qua springen maakt het niet zoveel uit!
|
|
|
JorritPi
|
Ik vroeg mij af of iemand misschien een site kent waar kites met elkaar worden vergeleken?
|
|
|
Psychotic
|
Speed II, geen enkele kite gaat meer hangtime hebben!
|
|
|
traveler
Gast
|
ozone edge heeft zeker meer hangtime dan welke flysurfer ook..
|
|
|
Henning
|
Daar heeft iemand humor...
Speed II... meer hangtime ga je eerst echt nog niet krijgen....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Laat maar JT.
De meeste kitesurfers raken een beetje in paniek als ze een FL zien, zoooveeeel van die lijntjes oh oh raakt dat niet in de war. pppffff. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
blijf je 6 seconden hangen op 2 meter dan?
|
|
|
job
Geen avatar
|
blijf je 6 seconden hangen op 2 meter dan? ja, eerste lift wel eerst na 10 meter gelift worden, vervolgens zakken naar een meter of 6, rond de 5a6 sec daar stil hangen, en dan verder landen... niet genoeg ??
|
|
|