Airush Protoy

Frederik Veenstra

Geen avatar

September 23, 2007, 01:22:20
edit2Rapporteer  
Airush ProToy 2008

De Nieuwe ProToy is tot in details verbeterd. De witte looks van het board geven hem een exclusief uiterlijk. De nieuw ontwikkelde extra dikke pads zorgen voor maximaal comfort en blijven toch zeer stijf. Dit board is niet alleen geschikt voor de wakestyle kiter maar is ook uitermate geschikt voor de freeride kiter die lekker heen en weer wil knallen, hoog wil springen en lekker wil carven. Tenopzichte van vorig jaar is het board sneller geworden en beter te controleren met meer wind. De Spinal core is een unieke constructie en garandeerd maximale degelijkheid. De unieke Dubbel concave bodem zorgt door veel comfort in choppy water, extra grip en voor zachte landingen (echt dit scheelt een paar knieen op een leven) De fliptips zorgen ervoor dat je absoluut geen opspattend water in je gezicht krijgt. Voor de freestyle/wakestyle kite levert hij ook maximale performance.
De Protoy is absoluut het meest geavenceerde board op de markt.

Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 September 23, 2007, 01:34:18
edit2Rapporteer  
vind ik mooi, dikke pads, ziet er shiek uit!
VincentC

Antwoord #2 September 23, 2007, 01:51:14
edit2Rapporteer  
Ziet er nice uit, pads lijken een beetje op die van Underground.
Zit er in deze gel/air oid?
double_s

Antwoord #3 September 23, 2007, 02:59:01
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit idd
bbal4life

Antwoord #4 September 23, 2007, 15:23:52
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Alleen laten de graphics los !!!  ThumpDown
Idefixe

Antwoord #5 September 23, 2007, 15:38:51
edit2Rapporteer  
Citaat
De unieke Dubbel concave bodem zorgt door veel comfort in choppy water, extra grip en voor zachte landingen (echt dit scheelt een paar knieen op een leven)
Ik wil best wel geloven dat de bodemvorm een belangrijke invloed heeft op vaareigenschappen maar wat heeft een "unieke Dubbel concave bodem" te maken met zachte landingen???

Citaat
De Protoy is absoluut het meest geavenceerde board op de markt.
   ppffffffffff  lijkt wel een reclamekreet van zo'n vliegermerk........
Joop_XL

Antwoord #6 September 24, 2007, 17:18:22
edit2Rapporteer  
Ik heb ook de eerste binnen gekregen en het nieuw footpad straps systeem is echt helemaal top. Ik hoop hem vanavond voor de eerste keer te kunnen varen, ben benieuwd. Ik heb afgelopen jaren altijd met een 1.29 gevaren en ben nu met mijn 100kg voor het eerst overgestapt naar een 1.35mtr. Is kijken of dit lekker vaart.

Jacobus

Antwoord #7 September 25, 2007, 01:36:36
edit2Rapporteer  
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen ten opzichte van het 2007 model. Is dit board ook in het Noorden te testen? Kiteschool 'Skyhigh'eens proberen.
Joop_XL

Antwoord #8 September 25, 2007, 17:19:41
edit2Rapporteer  
De eerste sessie is geweest en het is een beetje moeilijk vergelijken omdat ik van een 1.29 naar een 1.35 ben gegaan. 1 Ding is duidelijk. de nieuwe footpads & straps zijn echt super en verder iets meer snelheid.

Tommie

Geen avatar

Antwoord #9 September 25, 2007, 22:02:28
edit2Rapporteer  
Leuk boardje dat zeker, misschien maar eens testen of ie tegen m'n eigen bouw opkan.

@ Idefixe,
een dubbele concaaf zorgt voor een spine in het midden van het bord, wat het water onder je wegsplijt als je land. veel wakeboard hebben dat ook alleen nog sterker.
Idefixe

Antwoord #10 September 25, 2007, 22:10:01
edit2Rapporteer  
@ Idefixe,
een dubbele concaaf zorgt voor een spine in het midden van het bord, wat het water onder je wegsplijt als je land. veel wakeboard hebben dat ook alleen nog sterker.
Ok bedankt voor je toelichting. Met een "full-speed" landing  ( op vlak water)  zal het dan wel uitmaken. Dat "dubbele concaaf" gebeuren is volgens mij dan wel weer een nadeel met "speels vaargedrag" ....
WIMPIII

Antwoord #11 September 25, 2007, 22:21:12
edit2Rapporteer  
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel onder het kopje reclame vallen. Door Airrush nl notabene. Een verwijzing naar je website vind ik tot daar aan toe. Ik zie dit ook niet van andere merken verschijnen. Mag van mij weg dit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.