|
spoetnik
|
Tweede voordeel, als de KNRM een boardje vinden, zullen ze je ook bellen. Dan weten ze dat de bijbehorende kiter niet meer in het water ligt.
|
|
|
|
Kevin
|
Hmm ga hem er ook maar eens op schrijven o nee had ik al
|
|
|
DaanD
|
Hehe, had precies hetzelfde zaterdag op Wijk. Was achter de branding aan het varen, hele chille golven. Golf(je) van paar meter komt ongelukkig op me, boardje kwijt.. wasmachine effect.. kite op het water, met goed geluk (kite lag niet op zn LE) de kite weer omhoog weten te krijgen. Toen eerst maar ff naar de kant, tien minuten later vist Job mn boardje boven water. Thnx nog voor de zoekactie Job & Vincent!
|
|
|
Chop Chop
|
Moet ik eigenlijk ook eens doen! Hoe doe je dit eigenlijk het handigst? Niet permanent op m'n board maar wel zo dat het niet losgaat? Jeroen
|
|
|
Toyboy
Gast
|
ik zet het altijd met een cd marker precies naast een Vin,ben me boardje wel is kwijt geraakt op texel en werd toen een week later tot mijn grote verbazing gebeld vanuit Terschelling !!!
Ciao !
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb mijn 06 nr, die van mijn vriendin en mijn hotmailadres op mijn board staan. Bij tel van mijn vriendin staan de letters ICE zodat omstanders dat nr kunnen bellen als er iets met mij mis zou gaan. Heb de nummers gemaakt met een markeer(sticker)machine en vervolgens op mijn board geplakt. Zie op de foto (links onder in) Ik heb het niet duidelijker gemaakt want anders weet ik het wel weer
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx Teigetje... Ik heb het bij mijn vorige board ook met een marker gedaan maar het kan zijn dat door zon/zee de cijfers toch in het board branden. Heb er daarom voor gekozen om die kantoorstickers op mijn board te plakken
|
|
|
makamba
|
Hee Stinos ik zag je rippen bij Wijk aan Zee en was toeschouwer toen je tijdens die F16 je board verloor. Ik dacht: dat ziet hij nooit meer terug! Toch gelukt dus... Goed verhaal. Ga straks gelijk een marker kopen.
|
|
|
Chop Chop
|
Een marker lijkt me tog een beetje permanent, ik stop wel een labeltje onder mn grabhandle of een sticker..
|
|
|
McBridges
|
Een marker lijkt me tog een beetje permanent, ik stop wel een labeltje onder mn grabhandle of een sticker..
Labeltje maken van een oud ANWB pasje werkt ook perfect. Pasje zodanig verkleinen dat enkel nog je gegevens erop staan, wel een telefoonnummer erbij schrijven en dan vast maken met een tirep.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is niet permanent want kan het weghalen met nagel lak remover Maar zoals ik al zei... je krijgt wel, dmv zon en zee, iets van een verkleuring te zien
|
|
|
Joy.H
|
gewoon een klein labeltje maken op comp. dan plastificeren (of hoe je het ook schrijft ) en met een soort dun staalkabeltje met plastice coating eromheen en dan bevestigen aan je board
|
|
|
FunkyoneNL
|
gaat wel ver dat plastificeren.... ik had hem opgeschreven op onderkant van board... maar bleef ook niet lang zitten...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heb mij laten vertellen dat het een label-machine is die ik gebruikt heb. Je tikt je e-mail en/of tel nr in en er komt een sticker uit rollen. Hier is i dan van dichtbij
|
|
|
McBridges
|
Mijn ANWB-Kite-pasje
|
|
|
Joy.H
|
gaat wel ver dat plastificeren.... ik had hem opgeschreven op onderkant van board... maar bleef ook niet lang zitten...
wrm zou dat ver gaan?????? heb je dat niet over voor je boardje terug te krijgen omdat mensen duidelijk konden lezen wat er stond
|
|
|
VincentC
|
Gewoon Permanent Markertje, naampie + 06je erop
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Mijn ANWB-Kite-pasje ik dacht even dat ik een roze dildo in mn scherm had staan!
|
|
|
makamba
|
Mijn ANWB-Kite-pasje ik dacht even dat ik een roze dildo in mn scherm had staan! En dan ook nog met naam en telefoonnummer!
|
|
|
McBridges
|
Chips, nu je het zegt . Ben ik ff blij dat ik het telefoonnummer deels heb afgedekt Kan de foto misschien ook nog gebruiken voor de Playgirl, levert dat tenminste ook nog wat op
|
|
|
stinos
Geen avatar
|
Jongens, ik probeer een serieus onderwerp aan te snijden over het behouden van je board, beginnen jullie over dildo's. @Makamba: Kun je ook een foto van jou grabhandle op KH zetten.
|
|
|