KappuhH
|
Vliegerweer is verkocht aan van den berg.
|
|
|
Morres
|
mwah, mooi dat ze zoiets ondersteunen toch?
|
|
|
Lude
|
Goed gedaan dus door vliegerweer, daar word je nooit minder van!
|
|
|
joggli
|
vind het maar niks, kan ik niet meer op me telefoon de wind checken, en die applicatie in de toolbar werkt idd ook niet meer!!:@
|
|
|
Krommen
Geen avatar
|
Ik wist al dat van der Berg meer met zijn site wilde doen maar dit had ik niet verwacht. Prima overigens als de gadgets maar weer gaan werken!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Stond vandaag ook al met een mobieltje langs het water en geen idee hoe hard het waaide.Ben denk ik verwend.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kitehigh-weer en alles daaromheen (zoals de sidebar) ligt nu dus ook plat, aangezien dat dat nauw verweven zat met vliegerweer. Erg fijn, kunnen we weer de rotzooi gaan opruimen door deze onaangekondigde overname.
|
|
|
Morres
|
haha, jullie zijn niet blij merk ik :+
|
|
|
GreenCap
|
vlieger weer gecrashed.. overkomt me ook dagelijks :-)
|
|
|
Krommen
Geen avatar
|
zie nu op de site dat de versie 1.23 de problemen oplost, goed plan om dan ook die voor downloaden aan te bieden en niet 1.22 maar dat zijn details Kom er nu pas achter hoe groot de rol van vliegerweer is in mijn leven, mental note to self: Get a life.
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Hier doet ie het ook alweer!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Lol Evan, dus omdat KiteHigh zonder vragen gebruik maakt van de data op vliegerweer zouden zei toestemming moeten vragen? Zoals ik al eerder gezegd heb is een fatsoenlijke foutafhandeling nooit gemaakt en daardoor word heel de site ongebruikbaar.
De overname is trouwens wel gewoon aangekondigd maar dan enkel bij partners. Ik heb die mail we gehad. (Had het bijna gekocht voor die lage prijs).
|
|
|
KappuhH
|
Lol Evan, dus omdat KiteHigh zonder vragen gebruik maakt van de data op vliegerweer zouden zei toestemming moeten vragen? Zoals ik al eerder gezegd heb is een fatsoenlijke foutafhandeling nooit gemaakt en daardoor word heel de site ongebruikbaar.
De overname is trouwens wel gewoon aangekondigd maar dan enkel bij partners. Ik heb die mail we gehad. (Had het bijna gekocht voor die lage prijs).
Kitehigh maakt helemaal niet zonder vragen gebruik van die data. Ontwikkelaar heeft zelfs meegeholpen aan kitehigh.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
yup, ontwikkelaar (jeroen) heeft destijds gezorgd voor een goede integratie in Kitehigh. We zullen eens met vandenberg moeten overleggen hoe we dit nu kunnen oplossen:) tis nu tijdelijk ff eruit gehaald (uit de sidebar)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Stond vandaag ook al met een mobieltje langs het water en geen idee hoe hard het waaide.Ben denk ik verwend.
Met je ogen in de wind gaan staan en bij vaker knipperen dan 1x per 2 seconden staat er genoeg!
|
|
|
Morres
|
ZELFS ik weet dat
|
|
|
KappuhH
|
ZELFS ik weet dat Je bent zo breed ontwikkeld Morres...
|
|
|
Krommen
Geen avatar
|
nu de mobiele versie weer up and running en ik blijf fan
|
|
|