Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was een mooi dagje vandaag, wel rete druk. Heb nog een paar 100 fotos geschoten, ik plaats er zo een paar hier https://www.facebook.com/kitesurfschool.elementMisschien is het een goed idee om een 10% kortingscoupon voor gevorderdencursussen in het leven te roepen, kortingscode ik-ben-op-de-sluf-doorverwezen-voor-nog-een-lesje-want-ik-ben-een-gevaar De jongens gingen in ieder geval weer lekker! dit is Joris (10)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Slufter was weer heeeeeeeeeeeeerlik 's morgens lekker met de 12m Prodigy op een spiegel gladde lagune ... en hooguit 10 man op het water. Om een uur of half twee was de wind behoorlijk toegenomen en moest ik mijn 10m Cypher oppompen ... door het opkomende tij was het wel een klotsbak geworden ........ en ook rete druk ... om half drie gestopt ... ..... stevig gesloopt .... enkele waargenomen bijzonderheden: Rudo met proto conceptuele, experimentele, prototypische, knievriendelijke, roteerbare footpads ..... Marc met zijn franse foil ... helaas niet in actie gezien .... Evan met zijn nieuwe kites .... Ozone ... of zoiets? en verschillende Ocean Rodeo kites ... mooi gezicht ... dit was dan al weer het zoveelste superzonnigeoverheerlikkemegaslufterdag .... over enkele weken .... Vpolder en Neeltje-J ..... onveilig maken vanuit mijn sleurhutje ....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Slufter was weer heeeeeeeeeeeeerlik 's morgens lekker met de 12m Prodigy op een spiegel gladde lagune ... en hooguit 10 man op het water. Om een uur of half twee was de wind behoorlijk toegenomen en moest ik mijn 10m Cypher oppompen ... door het opkomende tij was het wel een klotsbak geworden ........ en ook rete druk ... om half drie gestopt ... ..... stevig gesloopt .... dit was dan al weer het zoveelste superzonnigeoverheerlikkemegaslufterdag .... over enkele weken .... Vpolder en Neeltje-J ..... onveilig maken vanuit mijn sleurhutje .... Laat die noorderwind maar weer komen ja
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was zeker een mooie dag! Idd druk, maar met dit weer wilt iedereen toch gewoon lekker naar t strand om te surfen, vliegeren of uit te waaien. T knuffelgehalte was daardoor wel weer lekker hoog. Maar ik heb me in ieder geval prima vermaakt! Mooie weekendafsluiter!
|
|
|
geloof68
|
Misschien is het een goed idee om een 10% kortingscoupon voor gevorderdencursussen in het leven te roepen, kortingscode ik-ben-op-de-sluf-doorverwezen-voor-nog-een-lesje-want-ik-ben-een-gevaar
Goeie actie Ed! Nog even een algemene tip: er zit geen spiegel op je bar, dat betekent dat je over je schouder moet kijken voordat je gaat draaien. Ik vergeet het ook wel eens, maar ik verdenk sommigen ervan dat ze het niet weten dat je ook een andere kant op kunt kijken en niet alleen de kant van je vaarrichting.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Het viel mij ook op Ocean Limbo, volgens mij heb ik bijna de hele reeks OR kites gezien gisteren, Rise, Diablo, Cypher, Razor, Prodigy, allemaal daar!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Het viel mij ook op Ocean Limbo, volgens mij heb ik bijna de hele reeks OR kites gezien gisteren, Rise, Diablo, Cypher, Razor, Prodigy, allemaal daar!
Ja, mooi he! Vaar jij ook OR?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
haha, ja zelf een Diablo 12 mtr.....zo'n doekie heb ik ook nog eens gehad.. Naish is history.....
|
|
|
tgroot
|
als er iets history is is het slingshot volgens mij . . . niet dat het boeit alleen maar mooi als ik alleen nog maar met naish vaar. Ik vind de nieuwe torch geweldig, misschien kan ik evans gat een klein beetje vullen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wipika ........ da's pas history ....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
...onveilig maken vanuit mijn sleurhutje .... Die pads zijn ook supergeheim haha. Ik kan me zo voorstellen hoe dat klinkt als jij "sleughhhutsje" op z'n limburhhhs uytsphhreeecht!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
...onveilig maken vanuit mijn sleurhutje .... Die pads zijn ook supergeheim haha. Ik kan me zo voorstellen hoe dat klinkt als jij "sleughhhutsje" op z'n limburhhhs uytsphhreeecht! he Rudo, ik ben een mega gitaarfreak .... en zag jouw designgitaar ..... ziet er uiterst boeiend uit ... hoe speelt en klinkt ie?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
als er iets history is is het slingshot volgens mij . . . niet dat het boeit alleen maar mooi als ik alleen nog maar met naish vaar. Ik vind de nieuwe torch geweldig, misschien kan ik evans gat een klein beetje vullen dat laatste zinnetje moet je even nuanceren.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ja, mooi he! Vaar jij ook OR? Jep, de oranje 2009 Rise was van mij ;-)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
haha speelt als een godje! wat dacht chij dan Loekske!
als ik een keer op dat godje mag spelen .... krijg jij van mij een gratis cursus "plat kalle" (in ABN: dialect spreken) .....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
als ik een keer op dat godje mag spelen .... krijg jij van mij een gratis cursus "plat kalle" (in ABN: dialect spreken) ..... Oei op Rudo zijn Godje spelen pffff dat is een andere site......Robbepops favorite
|
|
|
Ocean-Limbo
|
als ik een keer op dat godje mag spelen .... krijg jij van mij een gratis cursus "plat kalle" (in ABN: dialect spreken) ..... Oei op Rudo zijn Godje spelen pffff dat is een andere site......Robbepops favorite oeps .....
|
|
|
|
reymster
|
Gaan er morgen nog mensen kiten op slufter? 10:00 ?
|
|
|
Naishie
|
Tussen 11 en 12 is deze jongen aanwezig
|
|
|
Yoram
|
Als er echt 18kn staat ben ik in. Nog even zien hoelaat...
|
|
|
|
|