D1is
|
helemaal niemand?
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
hej ik woon ook in delft ga volgend weekend 9/10/11 misschien maar ben beginner als jij mij een handje helpt help ik jou wel een handje ik laat wel weten als ik ga kan je misschien mee rijden ben ook afhankelijk van auto's maar heb wel iemand die kan er eentje heb.
gr Alex
|
|
|
D1is
|
's mij goed!!!! als het waait dan kunnen we samen gaan!!!
greeeetz denis
|
|
|
(R)Ikke
|
Heee you dude, je kunt met mij meerijden
|
|
|
(R)Ikke
|
Trouwens gips eraf??
Waarom heb jij dan gips (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
D1is
|
wat lul je nou??? en ja, gips is eraf maar hjet is veel erger dan ik had verwacht... kan nog bijna nix met me links...
mja... boeije ... dondeerdag ga ik het proberen!!!
greeetz
|
|
|
MakMan
|
Ik ben ook woonachtig in Delft (student in de EduP), en ben in het bezit van een auto. Dus als er mensen zijn die wellicht een keer willen meerijden naar Oostvoorne/Slufter, zegt u het maar. In mijn eentje kan ik die huidige benzineprijzen bijna niet meer bekostigen namelijk.....
|
|
|
|
Freija
Gast
|
Hier nog een vrijwilliger, ben in 7min. op delft CS vanuit huis
|
|
|
rudeger
Geen avatar
|
ja hoor rij maar mee ga zat wel even noor oostvoorne denk ik, doe ook IO dus das makkelijk
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
Gezellig Rutger, we gaan zo ook even he ondanks de 0 knopen wind voorspelling. Wie wil er mee woensdag middag ;0. Even kite testen.
Gr Alex
ps nog meer io'ers
|
|
|
Rudolf
|
Ja hoor, hier nog een Delftenaar met auto. Vertrek als het waait.
|
|
|
D1is
|
mooi!!!!! veel delftse kiters en wat nog beter is , io'ers!!!!
alleen het waait voor geen meter!!! maar zodra er gaat waaien horen we allemaal van elkaar wel...
greeetz denis
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
Iig mijn kite even opgelaten en alles getjekt, nu nog wachten op wind en oefenen maar! Ist trouwens op oostvoorne doordeweeks met goede wind altijd druk? Of vooral de weekenden?
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
he ik wil morgen wel even kiten, moet half zes weer in delft zijn. Echter mijn kite maat heeft arm uit de kom dus vervoer even down, wacht op mijn eigen auto even wat klussen. Dus gaat er iemand morgen naar oostvoorne. Kiterus jij? dan moeten we alleen nog even iemand met auto.
|
|
|
Sander!
Geen avatar
|
Ik hoop er morgen te zijn rond 9 uur. Heen kun je zo meerijden. Terug niet aangezien ik 's middags college heb in R'dam. Woon overigens in Rijswijk.
|
|
|
tim!!
Gast
|
hey ik kite ook en ben ook met io begonnen! mooi mooi mooi! tim
|
|
|