|
Walt0r
|
en daarna lekker op de twintip
|
|
|
skyhigh as a
|
hij was nog eeum supertje lekker op mirnsie, hak nie meer verwacht zo frij!
|
|
|
|
martimor
|
Tegen 14.30 lekker windje @mirns Wat n dag, 8.30 betrokken en 20.30 weer thuis. Leek wel een wereldreis naar Friesland in die camper Geweldige noten
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
@ Marco: Ik kan morgen wel ff voor je gaan kijken/meten of er genoeg wind staat. (Woon naast/haast aan het ZLM). Ga je niet nog een keer voor niets.. Heb zoooo met je te doen. Was gisteren na het wachten namelijk echt lekker op Mirns... Stuur me een pb. tje wanneer je van mijn aanbod gebruik wil maken.. Ik kan helaas niet meedelen in de pret, peuter onder mijn hoede..
@Martimor.. Waar hebben jullie je op Mirns verstopt dan? Tussen de Duitsers zeker? Heb de camper van Rico nl. zien staan maar geen Martijn of Rico gezien...
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Workum hele dag lekkere wind gehad. De voorspelling voor Workum was ook beter...
|
|
|
Houten M
|
Hoi allemaal.
Ik zal mij ff voorstellen. Ik ben Marten van Houten en woon / studeer al 5 jaar in Groningen. Ik ben 3 jaar actief aan het kiten. normaal gesproken ga ik met het ov naar Workum (geen auto tot mijn beschikking.) Of rij ik met iemand mee. Laatst kreeg ik van iemand een tip om dit forum in de gaten te houden. veel mensen hier rijden naar spots toe en hebben vaak nog een plekje in de auto over.
Nou was mijn vraag of iemand morgen ook nog een plekje over heeft naar water toe? (natuurlijk is brandstof vergoeding geen probleem)
Groeten Marten,
|
|
|
Peer
|
@ Wim Was het niet te zuidoostelijk voor workum? Zal rustiger zijn geweest dan op Mirns...
@Marten Welkom hier, ik ga morgen niet, maar als het uitkomt mag je best een keer mee. Gisteren zat ik alleen in de auto naar Mirns... Er is ook nog GSKV met een kitebus trouwens....
|
|
|
|
Houten M
|
@ peer top voor je reactie. ik had al gekeken bij GSKV. Het jammere is dat ik nog maar 2 maanden student ben en ik hier voor verschillend lidmaatschappen voor moet hebben... Laat maar weten wanneer je weer naar de waterkant toe gaat. Ik zou graag mee willen rijden dan!
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Peer Nee, wind was niet aflandig. Er waren zo'n 30 kites, dus drukte viel mee.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Hè peer, ga morgen misschien, bel morgenvroeg maar effe 0611005505 Hey boys nog iemand belang bij een gopro hero1 heb die van mij te koop voor €125
|
|
|
Peer
|
@ Wim... Beter... Minstens 75 kiters op Mirns schat ik zo... @ Radicaled... Marten Wil dan vast meerijden.. Moet ik morgenochtend ook even een meting doen op het strandje van ZLM? Die Gopro wil ik wel ruilen voor een oerdegelijke RVS kitebuggy EDIT dinsdag 10:00------------ Actuele wind ZLM dinsdag 10:00 9 tot 11 knopen. Richting is ok. Pal op het strand...
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Het zat helaas niet mee. Op zich prima windje op ZLM, wel aan de vlagerige kant. Bij de 2e sessie schoot mijn ene stuurlijn los van mn nieuwe rebel, kon gelukkig net op tijd de safety aan trekken.
@peer nog bedankt voor je windinfo.
|
|
|
KappuhH
|
Wie gaat er morgen eind van de middag richting Mirns en heeft nog een plekje vrij in de auto? Mn auto geeft een storing dus wil er eigenlijk niet zo ver mee gaan rijden... Inmiddels voorzien, wordt morgen vliegen met RadicalEdjekadetje!
|
|
|
|
martimor
|
Morgen Idd lekker vliegen. Halverwege de middag aanwezig op zuidje
|
|
|
Krizze
|
Eilandje jumpen
|
|
|
|
skyhigh as a
|
mooi man!!! dai stoat derop. eeum lekker bungeln da was me weern daggie heerlijk kitegeschreeuw op de achtergrond, was weer gezellig
|
|
|
Walt0r
|
bungeln en kaitschreuwn
|
|
|
AirtimeEddy
|
ziet er weer bungellicious uit heren!!!!
|
|
|