joshhgv
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
haha klopt ben redelijk nieuw in de sport, kan net wat heen en weer crossen haha! Ik wil wel zo vaak mogelijk op het water staan en er binnenkort eerst een goedkoope 9mtr bij aanschaffen. morgen wil ik ook naar mirns. ben trouwens nog nooit bij zuidmeer geweest. ben ook in bezit van gas auto!
|
|
|
arjan1975
Geen avatar
|
Als het lukt wil ik morgen ook naar Mirns. Hoe laat zijn jullie van plan te gaan?
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
elf uur daar of elf uur uit grun weg? Ik ben voor vroeg...dan is het nog te doen met de drukte... en bij een topdag heb je lekker lang...
9:30 weg uit groningen lijkt me mooi zijn jullie daarvoor te porren?
|
|
|
-Albert-
Geen avatar
|
Morgen wil ik ook wel naar Mirns,, maar waar vandaan vertrekken jullie?? uit de stad?
|
|
|
Peer
|
Zwaan kleef aan nu al 4 klantjes voor Mirns...Twee auto's of een grote lijkt me handig... ik kom langs stad en kan rijden
|
|
|
-Albert-
Geen avatar
|
Hee Peer stuur anders ff je nummer in pb dan kunnen we overleggen
|
|
|
|
sanne
|
gaan er mensen vanavond naar loog / spot x?? Geen zin om alleen aan de kant te staan
|
|
|
|
martimor
|
Helaas, middagdienst. Wij waren er vanmorgen al om 7 uur dikke sessie geboekt hoor.
|
|
|
Walt0r
|
morgen (zaterdag) schier, boot van 9.30uur
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vandaag lekker @Workum geweest. Lekkere windje, nam steeds meer toe. Daarna werd het belachelijk druk (meer dan honderd kites geteld). Leek wel een Duits kite-kamp langs het kanaal. Morgenmiddag maar gewoon naar zuidkant Zuidje: windvoorspelling is goed.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Vandaag lekker @Workum geweest. Lekkere windje, nam steeds meer toe. Daarna werd het belachelijk druk (meer dan honderd kites geteld). Leek wel een Duits kite-kamp langs het kanaal. Morgenmiddag maar gewoon naar zuidkant Zuidje: windvoorspelling is goed.
bedoel je Meerwijk Wim? Is dat te doen met NW?
|
|
|
Wim uit Assen
|
Aan de weg van Midlaren naar Meerwijk ligt een groen strandje. Dus ten westen van Meerwijk. En het zal wel vlagerig worden, maar dat is wel leuk...
|
|
|
martimor
|
morgen rond 11/12 uur spot x
|
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Lude en ik hebben gisteren gevaren met 9 notus, zaterdag met 12 notus, allebei goede hangtime en goede handeling, kiteloop met de 9 is zeker geen probleem, hij is wat vergevingsgezinder als de krush, nu alleen de 7 nog even proberen, als iemand een keer een notus wil proefvaren laat maar even weten (up_kitesmiley)laat dan maar even een pb achter Gr Ed
|
|
|
KiteOngoing
|
morgen rond 11/12 uur spot x
Goed plan @Mari Waar halen jullie jij de wind vandaan? Vrijdag avondsessie op spotx?
|
|
|
Lude
|
Het ging over zondag Ik kan vrijdag niet.. weekendje weg (zonder kites:( )
|
|
|
KiteOngoing
|
Het ging over zondag Ik kan vrijdag niet.. weekendje weg (zonder kites:( ) Oh ja, ik was er bij. Awesome....... op spotx. Voor herhaling vatbaar. Dus vrijdag maar een middag avond sessie.....
|
|
|
martimor
|
Vrijdag vrij, dus ik ben er bij... Spot x?
|
|
|
|
Peer
|
Wind is kennelijk al besteld voor vrijdag? genoeg voor 4 personen?...
|
|
|