DENNS
|
zoals: wat voor kite(s)/board(s) hij/zij heeft leeftijd woonplaats homespot
|
|
|
Passie
|
inderdaad.
|
|
|
s.sander
Logs: 0 | 16 uur
|
daar gaat ie dan ik zal het goeie voorbeeld geven ik ben sander 36 jr vaar met f.one tribal 9 en 13 en een mystyc 142 plus een airush luengo 125 mijn home spot is texel heerlijk is het daar ,nog niet te druk en met alle windrichtingen te kiten voor meer info over spots enz op texel check onze site even http://www.funsportbeach.com/ grtzzz sander
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Oke, ik zit hier ook al even maar zal het nog wel doen David Van Boven, 18 jaar Antwerpen kite's : samurai 2.0 - razor 2.5-3.5 - yakuza 5.0 - 7.3 - 10.0, psycho I 6.5 libre dragonboard 92 + xxclone (buggy) verder doe ik aan flyboarden, buggy'en, en probeer ik te trickbuggy'en. Ik wil deze zomer ook het water opgaan. ik zit vaak op ouddorp en brouwersdam
|
|
|
Tom
|
Leuk zo Op kitedudes word het ook al gedaan dacht ik!
|
|
|
michiel v geel
|
ik zit er ook nog niet zo lang dus zal me ook maar even voorstellen
naam: michiel van geel (doh) leeftijd: 14 jaar kites: peter lynn guerilla 1 10m en 15m board: peter lynn frost 150 tt homespot: katuk
|
|
|
Psychotic
|
naam: Jan-Timon van Dorp leeftid: 17 kites: flysurfer! board: eigenbouw homespot: elburg Voor diegene die het nog niet was opgevallen Misschien leuk om het NLriders gedeelte oid weer in de benen te helpen? of doet dat het al weer?
|
|
|
Frits
|
Joris!! gvd waar blijf je jonge? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
naam: Jan-Timon van Dorp leeftid: 17 kites: flysurfer! board: eigenbouw homespot: elburg Voor diegene die het nog niet was opgevallen Misschien leuk om het NLriders gedeelte oid weer in de benen te helpen? of doet dat het al weer? \ nope.. doet 't nog niet.. bij mij ieder geval
|
|
|
Otto
|
Robin: 16 jaar, woon in Zaandam, ik kite nu 2 jaar. Mijn gear bestaat uit: Airush lift 9, Airush lift 11,5 , Airush lift pro 15,5. En een RRD XX pro 13035. Verder ben ik qua kiteniveau nog een behoorlijk rookie, en mijn homespot is Wijk aan Zee.
|
|
|
Cool cat
|
Dan zal ik ook maar even mee doen. Ik ben Harald (14) Verder ik ben vooral een buggyer. Buggy:Xxracer Kites:BoraII Mja of jullie dat wat zegt hier? Sinds een paar maanden heb ik ook een flyboardje en daarbij de 14 nemesis van lars gekocht die hier ook op forum zit. Misschien van de zomer het water op maar dat valt nog te bezien, een tijdje terug wel al les gehad bij haryy vogelzang.Toen had ik nog geen kitesurf plannen maar wou ik gewoon eens kijken of het leuk is enzo(had ik me eigenlijk niet hoeven afvragen). Voor foto's ofzo www.lamakiters.nl (niet bedoeld als reclame ofzo..)
|
|
|
roelvdgun
|
hm zit er zelf ook pas op... me naam: Roel me leeftijd? 15 jaar me boards: kheo flyer (flyboard, kiteboard komt er aan) me kites: best yarga 05v1 11m en een peel10.8 (voor als de wind is weg gewaait) me homespot: de gravenbol(H) (ligt vlak bij wijk) me flyboard team: the F-team www.fteam.nl (laatste tijd helaas weinig tijd voor gehad, maar die komt weer) enuh ja, voor meer info, mail maar oja enuh, ik kom zelf uit wijk bij duurstede
|
|
|
Reijer
|
zit hier ook nog niet zoo lang naar : Reijer leeftijd : 18 board : naish haze 146 kite : naish torch 12 homespot : oostvoorne woonplaats : Bergambacht
woont er eigelijk nog iemand in de buurt van Bergambacht waar ik meschein mee kan rijden
|
|
|
Joris
|
ik merk dat ik t nl riders gebeuren toch maar keer moet afmaken
|
|
|
TtHoM@s
|
ik merk dat ik t nl riders gebeuren toch maar keer moet afmaken een keer ???????????????
|
|
|
Rowin
|
Ook mensen zoals JT die hier al langer zitten stellen zich voor, allemaal dus nu (tong_kitesmiley)?
|
|
|
ARC-Rider
|
Okey dan,
Naam: Pieter van den Berg, Woonplaats: Goedereede Leeftijd: 30 jr Kite sinds: Buggy - 2000, kitesurfen - 2003 Kite met: buggy - Ozone Razor 2,5 t/m 6.8 Kitesurf: Peter Lynn Venom 10, 13, 19. Boards: Mystic 142, F-One SK8 120 Homespot: Brouwersdam en omstreken.
|
|
|
Passie
|
gaat iederen zich voorstellen:).. dan verander ik de naam:)
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Robin: 16 jaar, woon in Zaandam, ik kite nu 2 jaar. Mijn gear bestaat uit: Airush lift 9, Airush lift 11,5 , Airush lift pro 15,5. En een RRD XX pro 13035. Verder ben ik qua kiteniveau nog een behoorlijk rookie, en mijn homespot is Wijk aan Zee.
Ja fok, jij heet geen eens Otto maar hebt wel een gebruikersnaam met die naam. Die wou ik eerst (tong_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) Naam: Otto Leeftijd: 16 jaar Kite's: Gaastra GXR en North Rhino² Board: Fanatic Skyrider 2005 Homespot: Zoutelande Maar ik kan nog niet echt kitesurfen (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
gaat iederen zich voorstellen:).. dan verander ik de naam:)
tjek andere topic, guru's stellen zich voor ofzowiets, weet ni precies hoe die heet hehe
|
|
|
Remco_1
|
naam: remco schoorl Leeftijd: 15 Kites : F-one m5 12 en 16 Board: Underground flx en flyboard trampa woonplaats: limmen homespot: wijk aan zee/IJmuide
|
|
|
Susan
|
naam:Susan Edam leeftijd:15 kite: cabrinha&north board: cabrinha icon 2003 woonplaats: Schellinkhout homespot: Schellinkhout en me leeftijd loopt een beetje weg
|
|
|
lennart
|
naar : lennart leeftijd : 15 board : komt nieuw aan spleen rip 28 of 22 kite : flysurfer speed 13 homespot : wijk woonplaats :deventer
|
|
|
michiel v geel
|
naam:Susan Edam leeftijd:15 kite: cabrinha&north board: cabrinha icon 2003 woonplaats: Schellinkhout homespot: Schellinkhout en me leeftijd loopt een beetje weg zij moet er weer wat moois van maken hoor
|
|
|