|
|
|
lennart
|
maare 1 tip die van je foto moet je niet komen naa een half naar is hij naar de tering en dan geeft hij 2 bft minder aan !!
|
|
|
gary d
|
@ Lennart dat is bullshit! zolang je er zuinig mee omgaat is er niks aan de hand heb die van mij al 2 jaar en doet het nog steeds top!
Maar dat wil niet zeggen dat er geen robustere windmeters te krijgen zijn !
|
|
|
ARC-Rider
|
Windmaster 2 is top!!!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik zou die van die foto ook niet nemen. Ik heb die ook, maar ik heb altijd het idee dat er niks van klopt. (Nou ja, gebruik hem eigenlijk nooit, heb hem wel eens thuis gebruikt voor de grap)
Denk dat je beter naar die windmaster 2 oid kan kijken!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Die northkiter heeft heb ik hier ook wel liggen. gebruik het alleen nooit ..
|
|
|
Nino
|
Vliegerop heeft ze ook volgens mij. (vliegerop.nl)
|
|
|
Joris
|
maare 1 tip die van je foto moet je niet komen naa een half naar is hij naar de tering en dan geeft hij 2 bft minder aan !!
I concur. ik had er ook zo een van dat plaatje en ze zijn retesnel kapot. als je er 1 koopt zorg dat er zon kapje over de propellor zit (zoals bij de windmaster). verder vind ik het eigenlijk een beetje onzin, ik dacht eerst dat t wel handig was, maar de wind is zowiezo anders dan op 20 meter hoogte enz
|
|
|
lennart
|
@ Lennart dat is bullshit! zolang je er zuinig mee omgaat is er niks aan de hand heb die van mij al 2 jaar en doet het nog steeds top!
Maar dat wil niet zeggen dat er geen robustere windmeters te krijgen zijn !
whahaha dan heeft het denk ik tog aan mijn omgaan eraan gelegen maarja gebruik die nieuwere nooi meer
|
|
|
Ruben..
|
Vandaag eeen windmeter voor me verjaardag gehadd Windmaster 2 .. goed ding .. erg precies
|
|
|
tom_beul
Gast
|
GEFELICIIITEEEEEEEEEEEEEEEERD !
|
|
|
Psychotic
|
snel kapot? wat doen jullie er mee dan? die van mij zwerft al 2 jaar door mijn kitebag, heeft een nachtje op het strand gelegen maar doet het nog prima...
Windmeters zijn leuk, tape ze aan een paal oid en laat ze daar de hele sessie zitten, kan iedereen ff loeren. Maar vertrouw niet blind op zon ding!
|
|
|
|
sono io
|
windmaster 2 bij kite-power.at Volgens mij kun je hem hier het goedkoopste bestellen heb ik ook gedaan is een hele tijd terug al een keer een forum onderwerp geweest en toen kwam deze site eruit Succes
|
|
|
Erwin
|
maar als je vlieger om hoog is is het andere wind hoor boven is veel meer wind;)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb deze net besteld bij Conrad voor 24,95 euro ,Ik vind het toch wel makkelijk om te weten hoeveel wind er nu echt staat ,soms twijfel ik welke kite ik moet pakken ,en de windsterkte meten is weten...
|
|
|
Tom
|
ik heb een skywatch 2 ofzo ??? niet doen volgends mij klopt ie niet helemaal meer
|
|
|
Erwin
|
Conrad voor 24,95 euro ziet er nit slecht uit
|
|
|
|
Windmaster II bij conrad rules!! heb ik al jaren....
|
|
|