Board gevonden Brouwersdam

ARC-Rider

Juli 10, 2006, 14:43:48
edit2Rapporteer  
Afgelopen zondag ben ik bijna over een board heen gevaren. Aangezien er niemand in de buurt was die aan het draggen was heb ik 'm meegenomen naar de kant en aan de jongens van Natural High gegeven.

Waarschijnlijk kwam het board vanaf de standtent "De Strandtent" gedreven. Het betreft een zwart carbon board en is af te halen bij Natural High.

xcluziv
Gast
Antwoord #1 Juli 10, 2006, 14:56:04
edit2Rapporteer  
Eeeej top man! dat is mijn board Smiley
was hem kwijt geraakt na een harde crash (zwart board is zo'n beetje onvindbaar in choppy water). Thanks!
Erik de Berik

Antwoord #2 Juli 10, 2006, 15:00:13
edit2Rapporteer  
Ik kwam die jongen nog tegen ,was zijn zwarte board verloren ongeveer 300mtr vd kust,verschillende mensen hebben nog gezocht.Ik zei nog tegen hem dat ie moest kijken op Kitehigh of Hanglos.Ik weet helaas zijn naam niet maar hij had zo,n rasta kite (grinnik_kitesmiley) geel groene kleuren,hopelijk leest ie dit.Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen,bedankt daarvoor.Ik vroeg dus ook of ie z,n naam erop had staan of tel. of email maar dat had hij niet (stom,ook handig voor de kustwacht!).Top voor de vinder ThumpsUp. Misschien dat iemand anders hem kent met die rasta kite?Laten we gezamelijk als we wat vinden het melden op Kitehigh of Hanglos meestal is een kratje bier wel terecht voor de vinder.(ps Het hoeft natuurlijk niet zijn board te zijn ,het was druk en er zijn meer zwarte boarden)Groetjes,Erik.
Erik de Berik

Antwoord #3 Juli 10, 2006, 15:02:54
edit2Rapporteer  
Staat boven mijn bericht dat ie zich gemeld heeft.Wil ik toch weten of t die rasta kite jongen is?In ieder geval werkt het systeem en dat is TOPPIE ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.