Mark-Fizzer
|
Als je ff uitlegt wat het is.... of ben ik nu heel dom bezig?
|
|
|
sjembek
|
retro week in de cinema? neeltje?
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Ik gok op de enorme watersportbeurs in Duitsland... Ik dacht in Düsseldorf?
Groet, Maarten.
|
|
|
michiel v geel
|
jah klopt is hal 1 grote hal vol kite/windsurfspullen ik ga er de laaste zondag 28januarie heen
|
|
|
Micky
|
Als je ff uitlegt wat het is.... of ben ik nu heel dom bezig?
Wat een lieffie ben je toch..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mike, kappen nou, want zo kan ik me niet op mijn werk concentreren... ;-))
|
|
|
snip
|
ja inderdaad is de grote watersportbeurs in Dusseldorf! 1 hal vol met kite en windsurf materiaal
|
|
|
jurrr
|
vet.... wanneer was het ook al weer ???
|
|
|
jurrr
|
heeft het ook een site dan kan ik daar op kijken ??
|
|
|
|
snip
|
het begint zaterdag en dan tot de 28ste
|
|
|
jurrr
|
en adres waar die watersport beurs staat
|
|
|
robin..
|
hint kijk op de site daar staat het vast wel op jurrr
|
|
|
Micky
|
Mike, kappen nou, want zo kan ik me niet op mijn werk concentreren... ;-))
Zag dat dit je laatste geposte berichtje was.....ben je ontslagen? (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja, maar dat geeft niet. Nu kan ik lekker vaak bij jou zijn... Kunnen we weer lekker vieze dingen doen, zoals vorig weekend
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
AAAAAARGGG mickey.....ga je vreemd.... (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Ik dacht je mij leuk vond....bovenbdien ik zit op school dus mij kunnen ze niet ontslaan @ mark k*t voor je man...en nu hop, snel naar je nieuwe job
|
|
|
Micky
|
Elk nadeel heeft zijn voordeel.... Haal jij de kaas en de wijn of ben ik aan de beurt....
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Micky, jij bent zeker aan de BEURT...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Matjas, ik durf niet eens bij jou in de buurt te komen zolang jij nog met scharen speelt.... Nou zoek het dan maar uit met je kaas.....KAASKOP
|
|
|
|
Micky
|
Matjas, ik durf niet eens bij jou in de buurt te komen zolang jij nog met scharen speelt.... Nou zoek het dan maar uit met je kaas.....KAASKOP Beter een kaaskop dan een man met kopka..... Damm
|
|
|
|
michiel v geel
|
AAAAAARGGG mickey.....ga je vreemd.... (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Ik dacht je mij leuk vond....bovenbdien ik zit op school dus mij kunnen ze niet ontslaan @ mark k*t voor je man...en nu hop, snel naar je nieuwe job leer eerst zijn naam maar goed schrijven alhoewel je mag mijn afdanktje wel hebben wie wil er nou een boterham waar iedereen aan gelikt heeft
|
|
|