Jambo
|
Was een heerlijke dag vandaag, vooral als de zon d'r ff door kwam. Ik voel m'n armen alweer protesteren. Ging uit van een 12 meter sessie maar eerst moest de 9 nog tevoorschijn komen. Daarna was de 12 aan de beurt, na een regenbui ging de wind weer aan, en ging het weer los met de 9 meter. Alleen jammer dat van m'n 12 m de 5e lijn om de kite heen moest gaan en ik moest releasen. Nou ja met 4 man waren de knopen er snel uit. Nog bedankt jongens Voor vrijdag maar weer hopen op wind dan
|
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Iemand die toevallig mij vanuit Emmeloord of Kampen mee kan nemen ? heeeeel graag...
|
|
|
Idefixe
|
Nummer 12 staat bij geschreven. Strak blauwe lucht, genoeg wind om net leuke dingen te doen. was niet echt spectaculair maar toch wel lekker gevaren dan. 1500 was ie echt op......
|
|
|
McBridges
|
Mirns was zeker super, zon, wind en ruimte........ wat wil een simpele kitesurfer nog meer Wiebe was ook open dus ff een pannekoek met spek naar binnengwerkt in de pauze , in het zonnetje op het terras en gaan maar weer. Helaas, (ook wel gelukkig want de pijp begon al aardig leeg te raken ) werd de wind minder en rond half 3 het spul maar opgeruimd. Was zelfs een invalide kitesurfer aan het varen ............kon echter niet goed zien wat hem scheelde maar zijn auto stond in ieder geval op de invalideparkeerplaats. Moht hij nou geen invalide zijn geweest dan de volgende keer ff de auto een plekje verderop.......kleine moeite, groot plezier en zo voorkom je irritaties van de mensen aldaar . @ Tom; thuiswedstrijdje gevaren begrijp ik? Want tussen de 7 mensen op Mirns zijn we je niet tegengekomen en die 14m is moeilijk te missen (Lukt dat wel alleen daar met starten?)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Was zelfs een invalide kitesurfer aan het varen ............kon echter niet goed zien wat hem scheelde maar zijn auto stond in ieder geval op de invalideparkeerplaats. Moht hij nou geen invalide zijn geweest dan de volgende keer ff de auto een plekje verderop.......kleine moeite, groot plezier en zo voorkom je irritaties van de mensen aldaar . HE!!!! DAS MIJN PLEK!!!
|
|
|
McBridges
|
Daarom gaf ik het ook aan Melvin, knullig als jij volgende keer aankomt en jij moet met je prothese door de bagger heen................
|
|
|
Idefixe
|
Was inderdaad een "thuiswedstrijdje". En saampies met Guus. Morgen ff geen woei ( ff hard aan de bak voor NKV dan) en vrijdag bij voldoende woei weer @ Mirns: : ff invaren voor zaterdag dan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Idefix het knettert zaterdag wel heel erg hard met de wind of niet dan (kitehigh_kitesmiley)ik denk dat het niet veel waard is ze voorspellen windkracht 7 stoten 100kmh Dan wordt het niet eerder dan zondag of zijn jullie er zaterdag wel Was inderdaad een "thuiswedstrijdje". En saampies met Guus. Morgen ff geen woei ( ff hard aan de bak voor NKV dan) en vrijdag bij voldoende woei weer @ Mirns: : ff invaren voor zaterdag dan
|
|
|
Kevin
|
Was zelfs een invalide kitesurfer aan het varen ............kon echter niet goed zien wat hem scheelde maar zijn auto stond in ieder geval op de invalideparkeerplaats. Moht hij nou geen invalide zijn geweest dan de volgende keer ff de auto een plekje verderop.......kleine moeite, groot plezier en zo voorkom je irritaties van de mensen aldaar . Dan waren ik martijn en joost zeker de invalide kiters maarja daar scheen de zon met omkleden en er wa toch niemand maar volgende keer zullen we er aan denken hoor Het was iniedergeval weer puur genieten op mirns zonnetje wind wat wil een mens nog meer Later Kèvin
|
|
|
TijN
|
Wij zijn zeker invalide!! nee zonder gekheid, als er niemand is zoals vandaag kan het wel maar als het weer wat warmer wordt en drukker (toeristen) dan moet hij toch echt ergens anders staan. Moet zeggen dat het vandaag een top dag was, en bij ons was de wind om 15.00 uur nog lang niet op...maar wij zelf waren dat echter wel Lieve kijkbuis kinderen tot de volgende keer!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Koffers zijn gepakt.... De laatste muziek up date staat op mijn mp3.. Nog even snel mijzelf verwend met een nieuwe lens voor de fotocamera .... Ready to go..... De windverwachtingen zijn voor jullie ook meer dan oké have fun en tot over 8 dagen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Daarom gaf ik het ook aan Melvin, knullig als jij volgende keer aankomt en jij moet met je prothese door de bagger heen................ alsi k 'n heel jaar gratis kan parkeren,op de beste plek kan staan! moet dan 1x 135euro betalen is dat 'n koopje d8 ik zo!!!
|
|
|
Idefixe
|
Hmm ik ga zaterdag maar eens naar Horst dan. Noordwest is goed te doen daar en net ff wat minder heftig dan IJsselmeer.
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ik denk dat het een strakke West word, dus dan is ie lekker side-shore bij mirns, alleen achter de bomen de eerst 20m. word lekker zaterdag, volle bak aankanten, miss chien dat ik dan eindelijk de high-end van m'n VenomII 8 ga beleven.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik denk dat ik zaterdag ff laat gaan Maar zondag ben ik om een uur of tien op mirns Wie zondag nog meer rond die tijd Tot laterssssssssss
|
|
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ik ben morgen/zondag ook op ijmuiden te vinden eff lekker die volle bakken van golven rijden die zaterdag lekker zijn opgezweept. maar voor vandaag word het toch wel mirns of stavoren.
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Nog mensen maandag plannnen ??? heb hele week vrij dus vandaar!
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Wie morgen mirns? wij (2 man) zullen er rond 1en zijn! Fonezzzz ga je niet mee .....
|
|
|
Stanley
|
Morgen rond 11uur aanwezig. Eens de Bularoo in het echt aan de tand voelen
Eindelijk na 5 weken weer eens het water op. Als me rug het maar houdt.
|
|
|
Idefixe
|
zoals gezegd: ikkie morgen @ IJmuiden ( ijmuiderslag om pcies te zijn ) Have fun morge dan allemaal
|
|
|