KappuhH
|
Woensdag lijkt een mooie dag te worden, ich bin dabei!
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ga ook niet al te laat denk ik.... Mirns of Stavoren...
Hoe is het waterpeil op mirns? al weer wat gestegen?
|
|
|
Marko
|
IK kan niet verdorie heb school klote zooi
|
|
|
KappuhH
|
ga ook niet al te laat denk ik.... Mirns of Stavoren...
Hoe is het waterpeil op mirns? al weer wat gestegen?
Met aanlandige wind staat het water altijd wat hoger dus het moet wel goed te doen zijn. We zijn met 1, 2 of 3 man aanwezig...
|
|
|
Sherida
|
Hier ook nog twee mensen die morgenvroeg van de partij zijn! Hopen op net zo'n lekker daggie als afgelopen zaterdag..
|
|
|
Guus91
|
Zoo woensdag ziet er super relaxed uit! Helaas moet ik ff rust houden. Voor diegene die het nog niet hebben gehoord ben zondag op mijn neus gevallen op de hp-trampoline. Zit nu met een zwaar gekneusde neus (gelukkig niet gebroken) en waarschijnlijk een lichte hersenkneuzing.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenkneuzing Zoals het er nu uitziet herstelt het goed. Neus is wel erg dik. Vergeetachtigheid wordt al minder maar kan me nog niet goed concentreren. Sowieso dus ff een weekje rust.. Tot op het water!!
|
|
|
KappuhH
|
Zoo woensdag ziet er super relaxed uit! Helaas moet ik ff rust houden. Voor diegene die het nog niet hebben gehoord ben zondag op mijn neus gevallen op de hp-trampoline. Zit nu met een zwaar gekneusde neus (gelukkig niet gebroken) en waarschijnlijk een lichte hersenkneuzing.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenkneuzing Zoals het er nu uitziet herstelt het goed. Neus is wel erg dik. Vergeetachtigheid wordt al minder maar kan me nog niet goed concentreren. Sowieso dus ff een weekje rust.. Tot op het water!! Hmm klinkt niet heel relaxt. Hopelijk hou je er niets blijvends aan over. Heel veel sterkte iig!
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
IK kan niet verdorie heb school klote zooi da's mooi balen... ziek melden is altijd een goede optie!!1
|
|
|
TijN
|
En het is weer boven de 10 graden... heerlijk gaan er morgen nog mensen naar Mirns?!!?
|
|
|
KappuhH
|
En het is weer boven de 10 graden... heerlijk gaan er morgen nog mensen naar Mirns?!!? Zoals je hierboven kunt lezen wel. By the way: irritante avatar
|
|
|
Idefixe
|
hoop er om iets van 1300 te zijn
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Gefeliciteerd Vincent! Goonie, Idefixe en Shockman het was super gezellig! Ja het was super gezellig Job en nog bedankt dat ik de Edge ff mocht testen
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Gefeliciteerd Vincent! Goonie, Idefixe en Shockman het was super gezellig! Ja het was super gezellig Job en nog bedankt dat ik de Edge ff mocht testen En mannen die morgen naar mirns gaan veel plezier
|
|
|
Idefixe
|
vrijdag wordt ook goed
|
|
|
[Pepper]
|
vrijdag wordt ook goed En laat vrijdag nou net voor ambtenaren een feestdag zijn!!
|
|
|
Surfrik
|
Ben erbij vanaf 15 uur. Hopen dat de wind niet teveel afneemt vanavond...
|
|
|
Hattori Hanzo
|
het wordt Mirns....
uurtje of 11 present!
|
|
|
piede
|
Zoo woensdag ziet er super relaxed uit! Helaas moet ik ff rust houden. Voor diegene die het nog niet hebben gehoord ben zondag op mijn neus gevallen op de hp-trampoline. Zit nu met een zwaar gekneusde neus (gelukkig niet gebroken) en waarschijnlijk een lichte hersenkneuzing.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenkneuzing Zoals het er nu uitziet herstelt het goed. Neus is wel erg dik. Vergeetachtigheid wordt al minder maar kan me nog niet goed concentreren. Sowieso dus ff een weekje rust.. Tot op het water!! Weet je nog dat ik tegen je zei dat het bijna niet fout kan gaan omdat je toch altijd met 1 hand vast blijft houden..... Sterkte!
|
|
|
Sjemmel
|
vrijdag wordt ook goed Vrijdag wordt hopelijk idd een hele GOEDE VRIJDAG!!!!
|
|
|
|
|