@LaurenS
|
Tom was op Schellinkhout aan het rossen. Altijd leuk zo een bezoek van een gewaardeerd NKV lid.
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis........ had vanavond een vergadering in Nieuwegein. Kwam redelijk laat uit m'n werk en ben dus maar even langs Schellinkhout gegaan. Da's dan net ff dichterbij.
|
|
|
[Pepper]
|
Voor morgenochtend voorspelt windfinder nu een knoopje of 14. Nog iemand die de gok gaat wagen?
|
|
|
Idefixe
|
Yup ik Alleen nog even afwachten WAAR.......
|
|
|
KappuhH
|
Voor morgenochtend voorspelt windfinder nu een knoopje of 14. Nog iemand die de gok gaat wagen?
Ja ik, voorspellingen willen laaste tijd wel eens gunstiger uitpakken. Wel heel vroeg op het water want smorgens is de wind het best... Carpoolen vanaf Meppel btw? Wel net zo gezellig
|
|
|
[Pepper]
|
Wacht nog even af wat de wind gaat doen maar als ik ga kun je uiteraard meerijden.
|
|
|
Sjemmel
|
PFF ik hoop zo dat het gaat waaien morgen kan niet veel langer meer wachten:P
|
|
|
naja
|
Sta ook in de startblokken voor morgenmiddag,om mijn knie uit te testen. Ben benieuwd.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb er ook wel zin aan maar het lijkt niet zo hoop vol, maar wat niet is kan toch gebeuren met de woei? Ik kijk morgen ochtend wel ff op pagina 707 als ik wel of niet ga. Hee Rolf doe je wel ff rustig aan met je knie je moet het niet voorzeren hoor
|
|
|
|
[Pepper]
|
Check de superforecast op Windfinder. In het kader van Goede Vrijdag hebben ze er in de ochtend een knoopje bij op gegooid. 15 knopen nu tussen 9.00 en 11.00 uur! Ik ga het er op wagen denk ik. KappuhH, morgen de wekker zetten op je vrije dag want ik ben (zoals het nu lijkt) om 8 uur in Meppel!
|
|
|
KappuhH
|
Wordt knallen morgen!
Weet iemand trouwens waar ik voor een fatsoenlijk prijsje de LF Luxury bindingen kan halen?
|
|
|
Idefixe
|
707 maar even afwachten dan........
|
|
|
Langbeest
|
Morgen (hele weekend) ben ik in Friesland. Hoop dat het morgen toch nog een beetje gaat waaien.
|
|
|
[Pepper]
|
707 maar even afwachten dan........
707 is nu al aardig positief: GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN VRIJDAG 10 APRIL 2009. WIND: ZUIDOOSTELIJK 8-13 KN, NABIJ OPEN WATEROPPERVLAKKEN 13-18 KN. IN DE MIDDAG LANDINWAARTS ENKELE KN MEER. BIJ EEN BUI UITSCHIETERS TOT 25 KN.
|
|
|
KappuhH
|
Het gaat goedkomen mensen, nu al 14 knopen!
|
|
|
KappuhH
|
Druk druk druk druk... Lekker weer en piswind... nog wel met 16m kunnen varen
|
|
|
VincentC
|
Heerlijk weer, top gevaren na 4en in 16+ knoop!
|
|
|
Idefixe
|
Kappuh je was dus ECHT te vroeg weg.......... Super gevaren! Deze dag gaat met stip de boeken in!
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Kappuh je was dus ECHT te vroeg weg.......... Super gevaren! Deze dag gaat met stip de boeken in!
Je maakt toch geen grap he? Heb van 1 tot 3 uit me neus lopen eten daar! Was jaloers op die gast met die 18m2(!) Flysurfer Speed2, wat een gaaf ding is dat.
|
|
|
VincentC
|
Hahahaha je was ECHT te vroeg weg. De wind dropte rond een uurtje of 3uur helemaal, naar 0,0 knoop, zelfs die Flysurfer vloog niet meer. Daarna kwam Peter aan (dan weet je gewoon dat 't gaat waaien) en rond een uurtje of half 4 zag je de wind aankomen waaien en vanaf 4uur was het gewoon volle bak 12, 9 had ook nog wel gekunt op het hoogtepunt! Wat een sessie!
|
|
|
|
naja
|
was vanaf 17:00 tot ca. 19:15 met de 14m.ondanks knieblessure echt even feest,zonder schoenen ed. heerlijk gewoon. Alleen wat zaten er een partij mensen ver in het natuur gebied. Zag in de avond zelfs Wiebe en Bettie driftig naar de waterkant komen stappen om nog eens speciaal een figuur met geelzwarte cabrinha die continu in de natuurzone zat stevig toe te spreken.
|
|
|
KappuhH
|
Altijd hetzelfde, als ik wegga en vanachter de dijk nog even uit het raampje blaas kunnen jullie varen Maar jullie hebben het lekkere windje smorgens gemist
|
|
|