|
TijN
|
dan heb ik geen goed bericht voor je... Enkhuizen was vandaag goed te doen en het was erg gezellig!! Dit was een dag voor de echte mooiweer kiter.. en tja de zutphen clan staat toch bekend als mooiweer kiters
|
|
|
KappuhH
|
dan heb ik geen goed bericht voor je... Enkhuizen was vandaag goed te doen en het was erg gezellig!! Dit was een dag voor de echte mooiweer kiter.. en tja de zutphen clan staat toch bekend als mooiweer kiters Wel risky om op zon dag zover te gaan rijden
|
|
|
Idefixe
|
Super gevaren hoor Af en toe net ff te weinig
|
|
|
KappuhH
|
Vrijdag lijkt er nog wel een leuk windje te staan. NNO-NO. Is er dan een optie in het noorden (omdat het daar nl waait en verder naar beneden niet). Delfzijl is te ver weg...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik wil ook WOEI Sietze,Ik wordt knetter gek bijna zit al een week aan de valium
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
he ouwe rukkers...word er nog 'n btje gekite op mirns of hoe zit dat? heb 'n nieuwtje...melvin gaan verhuizen naar hoogeveen(nou ja net er naasr eigenlijk... dus als ik zo dicht bij mirns zit zou ik wel gek zijn als ik niet de stoute schoenen aan zou trekken en me dus weer tussen de vlieger nichten zou begeven! dus voor iedereen...hou je achteruit kijk spiegel in de gaten....want ik heb de turbo er op staan!
grz melvin
edit:is toch nog wel 'n pleuris eind rijden maar dat mag de pret niet drukken...i'll be there!
|
|
|
Idefixe
|
Was vandaag helemaal top @ Enkhuizen. Helemaal gesloopt. Morgen nog maar een keertje dan
|
|
|
Bobb
Geen avatar
|
Enkhuizen is de place to be morgen? Ben nog niet zo lang écht kiter dus weet nog niet echt de beste spots.
|
|
|
To
|
denk dat ik morgen ook maar even naar enk ga vandaag was geweldig !
|
|
|
Guus91
|
Enkhuizen was gisteren helemaal top! Hele mooie foto's geschoten, ze komen eraan!
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdag zowaar een topsessie op Stand Horst gehad. 15-20 knopen en redelijk constant. Komende week geen wind en ben vanaf woensdag vrij
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Was zaterdag inderdaad uitzonderlijk lekker op Horst ...
Nog een beetje vroeg om te zeggen dat de wind vrijdag weer aan gaat maar de eerste 14 knoopje staan er... hoop dat er het weekend eindelijk weer eens een dikke bak wind komt...
|
|
|
KappuhH
|
Hopelijk wordt het vrijdagmiddag/avond nog wat. Of donderdag, of woensdag...
|
|
|
Marko
|
Ik heb donderdag me grote teen gebroken en moet rust houden. Dus kan in de vakantie niet kite. Ik hoop dat ik toch eind van de vakantie nog een paar daagjes kan mee piken. Hopen dat het eind volgende week weer gaat lukken .
|
|
|
Ricky
Geen avatar
|
Hej jongens/dames
ik ben dus nieuw ! dus bij deze zal ik me eerst eens voor stellen ! ben rick 21 jaar oud Woonzaam in scharsterbrug.. paar weken terug begonnen 3 lessen gehad nu in makkum... gaat toch al erg goed word er gezegt.. gebruikte spullen aangeschaft en wil nu zelf oefenen.. dus mijn vraag zijn er vanavond mensen @ mirns ?
heb zelf nu een airrush 12 en 16 en wou het vanavond met de 12 proberen.. en kijken of mijn starts willen lukken !
mvg rick ~!
|
|
|
KappuhH
|
Mirns is vandaag echt precies aflandig, dus niet het water op gaan! Als wind nog iets meer naar het westen draait kun je naar Workum. En geen idee wat de windsnelheid is.
Wat voor type airrush heb je? Uit welk jaar?
|
|
|
Idefixe
|
net terug van Enkhuizen. Heerlijk gevaren, wind kakte om 20.00 helemaal in
|
|
|
Ricky
Geen avatar
|
heb er even gekeken maar er was ook gewoon te weinig wind om ook maar iets te proberen.. de airrushes zijn flows van 2006.. maar nog in prima conditie heb er een naish thorn bord bij en mystic trapeze
|
|
|
KappuhH
|
net terug van Enkhuizen. Heerlijk gevaren, wind kakte om 20.00 helemaal in
Jij maakt ook echt veel te veel kiteuren
|
|
|
|
KappuhH
|
Waar zie jij die wind voor vrijdag? Voor zaterdag zie ik wel wat leuks staan maar vrijdag nog niet....
|
|
|