Geronimo79
|
Shockman en idefix.. wat een ongelovelijke klootzakken zijn jullie zeg... Idefix top actie als nkv vertegenwoordiger hoor.. ^*&#^#^&^#
Ga je nu even die lessen die geregeld waren en afgelast moesten worden ook even iets aan doen....
|
|
|
patricks
|
Shockman en idefix.. wat een ongelovelijke klootzakken zijn jullie zeg... Idefix top actie als nkv vertegenwoordiger hoor.. ^*&#^#^&^#
Ga je nu even die lessen die geregeld waren en afgelast moesten worden ook even iets aan doen....
Lessen konden sowieso niet doorgaan...
|
|
|
Idefixe
|
Shockman en idefix.. wat een ongelovelijke ............... zijn jullie zeg... Idefix top actie als nkv vertegenwoordiger hoor.. ^*&#^#^&^#
ff dimmen gast met je scheldpartij toestanden a ik heb niets maar dan ook niets over bagger toestanden gezegd. Er is / werd gisteren echter wel aan de kant flink gegraven. b. had je vandaag met lessers aan de kant gestaan dan had je weinig kunnen doen want er stond geen drol wind. ( overdag dan) c. Je had trouwens echt beter naar Stavoren kunnen gaan want ik heb begrepen dat daar de hele dag wind is geweest. d. wel makkelijk om anderen verantwoordelijk te maken voor het wel of niet doorgaan van jouw dingetje........... Overigens na 18.00 super kunnen ragge, ramme en de rauze. Eerst aan de 14 maar al snel omgeruild voor een maatje kleiner. Was het wachten dubbel en dwars waard. Gaat weer met stip de boeken in
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het gaat gewoon om het princiepe, ik vind het gewoon zwak dat er gezegd wordt dat er niet gekite kan worden. Dan vind ik je persoonlijk een sukkel.
|
|
|
Goonie
|
die lessen regelen???? hmm als de kitescholen nou eens naar de nkv gaan om eens wat geld te regelen voor alle extra uitgaven voor mirns en de scholen ook baat bij hebben en die er geld mee verdienen... dan mag er wat gezegd worden
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Wat heb ik een TOP daggie gehad eerst van 09.30 tot 18.00 lekker chillen op het strand (up_kitesmiley)En toen lekker wezen ramme ragge en beuke op het water twee uur lang helemaal gesloopt (wendy_kitesmiley)Ben blij dat ik nog gebleven ben wha wha. En Geronimo79 die les van jou had toch niets geworden want er stond geen wind dus niet zo zeuren want je was allang naar huis gegaan En Mannen die gebleven waren het was weer één die de boeken in gaat met stip op 1
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag is het echt BAGGER weer maar morgenochtend zit er al weer wat wind aan te komen. Even afwachten dus...................
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Er word morgen dus gebaggerd.....
Zei ik toch al....
Ja dat klopt mijn broer zijn zwager zit op een baggeraar en die zijn daar aan het werk en MIRNS wordt dus COMPLEET AFGEZET ER KAN NIET WORDEN GEVAREN Jammer Hahahahaha, ik vind hem wel leuk hoor, nog net geen 1 april, maar ik ga hem onthouden......
|
|
|
terrorwally
Gast
|
LOL!!!
|
|
|
naja
|
Was overdag een supergezellige dag met een heerlijk zonnetje. Nog nooit zoveel bekenden gezien en dan nog even terugkomen om vroeg in de avond een leuke avondsessie te maken,bedankt voor jullie gezelschap ,was een lekker daggie!
|
|
|
Benjooh
|
Van half 10 tot 6 uur in de zon wezen bakken ('bagger' wind ), toen water op gegaan idd Man o man, je moest iedereen es gek zien worden Had al 3x op het punt gestaan m'n spul op te ruimen maar toch nog dik kunnen knallen (Hoorde alleen dat dr halverwege de middag ook al dik geknald werd op Workum met 9 meters dus achteraf gezien beter daarheen kunnengaan )
|
|
|
Rofl
|
die lessen regelen???? hmm als de kitescholen nou eens naar de nkv gaan om eens wat geld te regelen voor alle extra uitgaven voor mirns en de scholen ook baat bij hebben en die er geld mee verdienen... dan mag er wat gezegd worden
ik heb me nu 5 week geleden ingeschreven bij de nkv en nog steeds geen bericht gehad.. week daarop even mailtje gestuurd. Ook geen reactie op gehad. en er is geen geld afgeschreven van de rekening.. blijkbaar wil de nkv geen geld/
|
|
|
TijN
|
ja de kite-surf concurrentie wordt steeds harder.. en alles is geoorloofd!!
|
|
|
Marko
|
Nou lekker is dit weer hebben we vakantie dus tijd om te kite is er weer geen wind hier word je toch echt helemaal gesuffeld van
|
|
|
Kevin
|
Klopt wordt je helemaal lijp van ben je effe anderhalve week vrij is er gewoon geen wind hopelijk morgen nog ergens rammen
|
|
|
Gj
|
Dinsdag weer!
|
|
|
Super Cooper
|
Jammer van al die ?%$# muggen die gaan chillen op je kite. Tijdens het oppompen had ik er al een stuk of 10 achter de kiezen....
|
|
|
Surfrik
|
Wat denken jullie. Is het vanmiddag/avond goed op Mirns. Ik moet vanuit zwolle komen en vrijnemen van me werk dus heb geen zin om voor jan ... te gaan(zoals zaterdag...)
|
|
|
Sherida
|
Wij gaan rond kwart voor 11 rijden vanuit Dronten dus staan rond half 12 op Mirns! Enne wat betreft zaterdag.. We hadden het ook aardig gehad met het wachten (van 8.45 tot 15.15 op het strand gewacht en lesgegeven) dus toen maar teruggereden richting Lemmer.. Stond gewoon een lekker windje en er was helemaal NIEMAND! op het water. Toch zeker een goed uur gevaren voordat we echt richting huis moesten!
|
|
|
Surfrik
|
Ik ben om half 3 weer teruggereden en kreeg toen ik bijna thuis was al het gevoel dat het toch nog een beetje was gaan waaien...
Ik ga de wind in de gaten houden en beslis tussen de middag of ik nog naar Mirns ga, zal er dan tegen 14 uur zijn.
|
|
|
Surfrik
|
Het wordt tijd voor een webcam op Mirns..
|
|
|
Super Cooper
|
Het wordt tijd voor een webcam op Mirns..
Start een actie om geld in te zamelen....
|
|
|
jenshorst
Geen avatar
|
Afgelopen zaterdag ben ik op mirns mijn bar vergeten , het is een rood met blauwe gaastra bar . De bar zit bij een Gaastra max uit 2007 heeft iemand hem gevonden?
|
|
|
Surfrik
|
Heyy Jenshorst: Ik heb vandaag heerlijk geknald op Mirns en heb daar gehoord dat er zaterdag twee barretjes zijn gevonden op Mirns en afgeleverd bij het Pavilioen. Het betrof een gaastra bar en nog een ander merk. Iemand die hem kwijt is kan vast het merk wel noemen. En dan laat ik wel weten of dat klopt.
|
|
|