(HJ) MINI-ME
|
Ik moet even een keuze maken tussen zaterdag of zondag? Misschien zondag iets stabieler???
|
|
|
Idefixe
|
Voor zondag wordt er wat minder regen en ietsie lagere temp verwacht ( zie ook teletekst 704).Is allemaal wel een beetje koffiedik kijken want het ligt allemaal dicht bij elkaar. Ook zie je vaak dat de regen noord en zuid van Mirns ( Stavoren en lemmer) voorbij gaat. Ik denk dat je voor de keuze tussen de zaterdag en zondag puur moet kijken naar je eigen "omstandigheden". Ik verwacht voor beide dagen goed kitesurf weer......
|
|
|
naja
|
Mmhh ,vergeet de vrijdag niet jongens!
|
|
|
Idefixe
|
Mmhh ,vergeet de vrijdag niet jongens! wat dacht je van "werken" eennuuhhhh morgen: Vrijdag de dertiende..............
|
|
|
Langbeest
|
Tom en werken..............
|
|
|
Idefixe
|
Ik mot nog een weekje en heb dan gelukkig weer een week vakantie ( ben alweer 4 weken aan eengesloten aan het werk hè )
|
|
|
Hattori Hanzo
|
keuze wordt voor mij gemaakt... grrrrrr
Moet morgen en zaterdag werken....
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
mannen allemaal zaterdag dan ga ik zondag is het lekker niet zo druk op het water whahahaha En het maakt me toch niet uit hoe hard de woei aan gaat mijn LF hifi 12m mag ook wel eens uit de tas om bevaren te worden. Want die low-end zit wel goed TOP dus
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
keuze wordt voor mij gemaakt... grrrrrr
Moet morgen en zaterdag werken....
Ik moet vrijdag, zaterdag en zondag van 14.00 t/m 23.00 uur werken maar kan Nog ergens 4 overuren opnemen zodat ik pas om 18.00 uur hoef te beginnen. Waarschijnlijk zondag want dan is het misschien iets minder druk en minder regen.
|
|
|
isomis
|
auto is kaduk, balen!!! iemand die lief is en langs almere rijd?
|
|
|
Henning
|
Ik ben dit weekend weer in Lelystad...
Heeft er iemand een plekje over uit Lelystad / langs Lelystad?
(Ik moet nodig mijn logge lijf weer uitlaten; Dat tentamen gesuf moet er echt ff uit)
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben dit weekend weer in Lelystad...
Heeft er iemand een plekje over uit Lelystad / langs Lelystad?
(Ik moet nodig mijn logge lijf weer uitlaten; Dat tentamen gesuf moet er echt ff uit)
Je kunt eventueel met mij meerijden. ( retour € 5,- ) Vertrek / aankomst / terugreis tijden sind ohne gewähr.......... oftewel : Pm maar een 06 nummer. Ik heb geen idee hoe laat ik ga rijden ( ik schat iets van 09.00 uur) en ook geen idee hoe laat terug / meestal aan het einde vd dag Zo hé : d'r komt volgende week toch ff een beste bak wind aan Donderdag ziet er nu "wel aardig" uit dan
|
|
|
naja
|
Ga staks rijden naar ons Mirns,heb mijn shorty weer uit de kast gehaald. Nog meer mensen of een beetje benauwd voor vrijdag de 13e?
|
|
|
Henning
|
Ik neem vandaag ff contact met je op
|
|
|
mart
|
was super vandaag op mirns. ging hoog met me 19:D:D en later goed gepowerd aan me 10:D
|
|
|
Idefixe
|
voor morgen in ieder geval genoeg wind:
|
|
|
|
Kevin
|
Ik denk dat ik morgen ook maar weer eens op Mirns ga kijken (en natuurlijk kiten)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag hou ik mijn overuren even op zak en ben dus morgen van de partij. Hoop er omstreeks 12.00 uur te zijn See you Zijn er ook nog gasten die maandag kunnen?
|
|
|
Idefixe
|
Dat met die overuren heb je goed gedaan HJ ! Wind viel vandaag zwaar tegen. aankomst 10.15 uur. Stond behoorlijke wind en er waren zo'n 5 vliegers aan het knalle. Ff kletsen en omkleden: binnen 5 min. bakken met regen en ....... WEG WIND Ik had m'n 11 al opgepompt en had geen zin om de 13 alsnog te pakken. na echt lang wachten ging aan het begin vd middag de wind toch nog "aan" . Om en nabij de 20 knp met max 25 knp ( als we dat al gehad hebben ) Het werd nog wel even echt mooi toen de zon aan ging. Wind had echter wel meer mogen zijn en we hebben absoluut niet die ragge, ramme en de rauze wind gehad. Morgen maar hopen op meer.
|
|
|
der Torch
|
oeh das minder ja, maar nog wel lekker gevaren dus.
Hoe is de diepte op dit moment? Tot aan je knie of?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Dat was ff zwaar kl@te Tom maar toen de zon door brak was het wel goed te doen en kwa water tempratuur ook wel zeker. Nou dan maar hopen op morgen ga je zien (wendy_kitesmiley)heb er zin in
|
|
|
Idefixe
|
oeh das minder ja, maar nog wel lekker gevaren dus. Hoe is de diepte op dit moment? Tot aan je knie of?
Nog wel lekker gevaren hoor ( stiekem m'n eerste gecontroleerde / doelbewuste kiteloop gesticked ) Waterpeil staat nu echt op "winterpeil" : eerste 50 meter iets van enkeldiep met wat echte ondiepe stukken aan de kant. Verderop kniediep. Even voorbij het strandje ligt er voor de kant een joekel van een steen heel smerig ( net onder het water) op z'n eerste slachtoffer te wachten. Ding zit muurvast / krijgen we er niet uit
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Wij waren er vandaag om even 9 uur... heerlijk kunnen klooien zonder hele massa`s mensen om me heen... en net als Idefixe vandaag ook voor het eerst wat gesticked..... geen kite loop (mischien perongeluk bij een crash) maar wel de eerste echte rackjes varend... wat een gevoel hoop dat ik snel weer die kant op kan.... nu alleen wel met schoenen...
|
|
|