vissie
|
Moet er een boomchirurg aan te pas komen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Duitse kitester parkeerde haar 8m2 Jekyll even in je boom maar alles oke.
D'r is toch zekers niets met onze boom gebeurd ( geen takken eraf ofzo ) Nope onze boom/windscherm/parasol en schaduw plek voor koel bier is nog in takt
|
|
|
Idefixe
|
ppffff ( ik schrok al ) BTW morgenmiddag nog mensen @ Mirns? D'r staat geloof ik wel wind
|
|
|
Hattori Hanzo
|
afgelopen weekend nix geworden. vanaf donderdag ben ik vrij... hopelijk is er nog wat wind over....
|
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die vrijdag gaan en via zwolle/meppel komen? Groningen is ook goed
|
|
|
mart
|
heey kerel dan heb je me smsje niet gehad:P je kon met me mee rijden. moet alleen even kijken hoelaat
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vrijdag, zaterdag, zondag en maandag vrij
|
|
|
KappuhH
|
heey kerel dan heb je me smsje niet gehad:P je kon met me mee rijden. moet alleen even kijken hoelaat
Ja nu wel. Vodafone ligt er iedere keer weer uit. Wordt echt een briljant dagje morgen. 25 knopen, droog en 13 graden. En dat nog in november!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ja nu wel. Vodafone ligt er iedere keer weer uit. Wordt echt een briljant dagje morgen. 25 knopen, droog en 13 graden. En dat nog in november! 8 graden vind ik ook prima als het maar waait en niet regent weet iemand of Wiebe op vrijdag geopend is ???? Morgen zou ook een mooi dagje voor de Noordzee kunnen zijn
|
|
|
KappuhH
|
Oja, nog mensen die bij wetsuitoutlet.co.uk iets willen kopen? Ga een stel van die neopreen sokken kopen denk ik. Iemand nog interesse? Noordzee is beetje ver rijden, Mirns is gewoon de bom joh
|
|
|
bigsteef
|
ben morgen ook op mirns vanaf een uur of 2 lekker weertje droog wat wil je nog meer
greets stefan
|
|
|
Goonie
|
RUUUUDDDD als je zondag naar mirns gaat bel me dan zaterdag ff als je wil... Thankx... en wat betreft eergisteren... wooooow ben ik uit mijn dak gegaan in de branding van terschelling.... gaaaaffffff
|
|
|
Idefixe
|
pffffff nog 1 dagje werken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als alles goed gaat dan pick ik morgen Michiel bij de Mc op en gaan we richting Mirns. Hoop er omstreeks 11.00 uur te zijn
|
|
|
360
|
@HJ mag ik mee Welke MAC is het ???
|
|
|
KappuhH
|
HJ heeft n 2persoonswagentje, of je moet in zn hondenhokje willen Wij zijn er om half 10.
|
|
|
360
|
Ik wil graag knuffelen met HJ. Ik hoef niet per se in zijn auto te knuffelen.
@ kappuhh ik snap de verwarring ik ben met eigen auto, maar wil weten of ik mee mag naar Mirns. Even vragen aan de local of ikzijn water mag bevaren..
Dus welke Mc is het?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik wil graag knuffelen met HJ. Ik hoef niet per se in zijn auto te knuffelen.
@ kappuhh ik snap de verwarring ik ben met eigen auto, maar wil weten of ik mee mag naar Mirns. Even vragen aan de local of ikzijn water mag bevaren..
Dus welke Mc is het?
Heiko, tuurlijk mag je mee... Gezellig !!!! Ik heb alleen je tel niet dus kan je niet bellen. Michiel stap omstreeks 10.00 uur bij mij in de auto, Mc A6 Lelystad, maar ik heb dan geen plek meer over. Je kan wel achter mij aan rijden ri Mirns. Ik stuur even mij 06 nr via pb naar je op.
|
|
|
Idefixe
|
PPfff , zit hier op m'n werk helemaal kneiter gek te worden: strak blauw luchtje en zie op het net de wind overal aan gaan.......... ggrrrrrrrrrrr
|
|
|
Sherida
|
PPfff , zit hier op m'n werk helemaal kneiter gek te worden
Anders ik hier wel op de bank met m'n been omhoog.. Nog maar 8 maandjes te gaan..
|
|
|
Idefixe
|
da's helemaal balen! Sterkte !!
|
|
|
KappuhH
|
Tom, vanmorgen heb je wat gemist, volle zon en windje. Vanmiddag niet heel veel, vieze regen! Sherida: Sterkte! Heiko, in het echt zie je er toch minder behaard uit dan op je foto
|
|
|
360
|
Kappuhhh nou. Ik had net mijn haar afgeschoren... Of was dat 10 jaar geleden Heerlijk dagje mannen. Wat een mooie spot is dat Mirns Zeker met zo'n zonnetje
|
|
|