Spoon
|
lol....
snowboarden, skateboarden, bandje spelen.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Peter; Kom dan wel zwemmend terug en niet lopend, zoals op ENKHUIZEN ;-)))
|
|
|
D.D
|
kitesurfen! skateboarden tennis flyboarden snowboarden( heel af en toe dan:P) en ook heel af en toe beetje skimboarde:D
|
|
|
Pim
|
ijshockey!! en wakeboarden als er geen wind staat en skimmen doe ik ook nog wel eens (tong_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Kitesurfen Flyboarden Computeren (o nee is geen sport) Was het wel dus alleen maar Kiten Kiten Kiten en nog eens Kiten
|
|
|
Peterkiter
|
Als het niet waait: (zaal)voetbal, pokeren en snowboarden. Als het waait natuurlijk kiten!!!!
|
|
|
robin..
|
jongleren en 1wieleren ook nog
|
|
|
Jacobus
|
Beetje fitness, wielrennen en speel veel bordspellen zoals kolonisten van catan. Oh ja en racen in mijn GTI!!!!!!!! , krijg je ook wel een kick van.
|
|
|
jurrr
|
tennis en hockey en soms eventjes crossen
|
|
|
big_ben_lair
|
kitesurfen kan het hele jaar rond, waarom nog iets anders erbij doen?!!!!!!!
|
|
|
The Submarine
|
Skieen, skaten , wil dit jaar ook leren wakeboarden......ennuhhhh keihard zonnebaden in tropische oorden bij windstil weer
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Buggy'en, Flyboarden, buggyjumpen, maar naast het echte kiten vooral bedsport. Al wilt snowboarden ook wel eens lukken!
|
|
|
|
PeeWee
|
@Peter; Kom dan wel zwemmend terug en niet lopend, zoals op ENKHUIZEN ;-)))
Je heb de eerste kilometer die ik gezwommen heb zeker gemist :-)
|
|
|
|
|
xray
|
Patser.... ;D Geil wit pakkie Rick!
|
|
|
Emiel
|
mountainbiken, snowkiten, snowboarden, wakeboarden
|
|
|
Jelle
|
Noordik wokken, da's sjokken met stokken, tussen de oude meisjes als ik te lang gevoetbald heb.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
racefietsen --> mountainbiken (als ik die fiets nou eindleijk is verkoop) Kitesurfen flyboarden .........tjah...kiehigeruh....is dat een sport of een verslaving??
|
|
|
Jappy
|
Mountainbiken (Tijd dat die fiets weer een upgrade verbouwing krijgt), Snowboarden (erg weinig nu), Zwemmen
|
|
|
Wen @ school
Gast
|
Fitness Paardrijden
|
|
|
chevy
Geen avatar
|
Wakeboarden Snowboarden Flowboarden En... het hele jaar door aqua-spinnen om de benen te trainen ;-)
|
|
|