|
pewpew
|
wat een heerlijke dag was het. Deze gaat voor mij de geschiedenisboeken in
|
|
|
|
Langbeest
|
Kijk dat zijn ook mooie dagjes Herman, lekker genieten met de kleine man
|
|
|
Tristan Phillips
|
Ik heb een ride 12mtr. Denk jullie dat er morgen wat valt te beleven bij Schellinkhout?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top Film !! Richard gelijk op alle topics zetten en persoonlijk alle moderators een snelkoppeling sturen via een mailtje , komt helegaar goedt Ik heb een ride 12mtr. Denk jullie dat er morgen wat valt te beleven bij Schellinkhout? Gewoon heen rijden beter 10 keer voor Jan L..l heen rijde dan een top sessie te hebben gemist en anders kan je altijd nog ouwe takke bosse met een andere sukkel die voor Jan L..l heb gereden. Vroeger in de vorige eeuw toen we nog geen internet hadden reed ik altijd voor Jan L..l , We hadden alleen Piet Paulusma en die voorspelde elke dag top wind van windkracht 1 tot 8. Ot Moen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik kijk het morgen even aan op de 10 minuten waarnemingen. Misschien mooi om mijn nieuwe marktplaats aanwinst 11meter switchblade uit te testen Tristan ff op Wijdenes 10 minuten waarnemingen kijken!
|
|
|
Tristan Phillips
|
Ja gelijk heb je. Ik ga daar heen, en hopelijk niet voor 'Jan Dick' mooie nederlandse gezegde. Als het maar waait als een natte scheet, laat maar zeggen tussen de 12 en 15kpn. Is dat genoeg om een beetje te kunnen varen met een 12mtr Ride?
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Ik neem de advies van Roelandp en neem een kijkje morgen ochtend Hoe het staat. Ik hoop van wel, moet dringend wat kite time in krijgen voor de winter stop.
|
|
|
joelklein
Geen avatar
|
Je hebt zeker wel 15 knopen nodig voor die 12 ride.. Anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk. En dat je vorige eeuw vaak voor niets heen ging betekent niet dat je dat nu nog steeds moet doen. Gewoon lekker alle voorspellingen en metingen bekijken
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als het maar waait als een natte scheet, laat maar zeggen tussen de 12 en 15kpn. I Is er iemand al wezen kijken bij schellinkhout? http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6248.html14 tot, 17 knopen, wat doe je nog achter je computer ??? hop hop hop op naar schel en knalle met je kadaverrrr , geef gelijk even een up daatje want ik heb al zoveel keer voor Jan l..l gerede en ben voor vandaag uit ge ouwe takkebosdt
|
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Is prima hoor mannen. Heb geen wind meter maar het waait wel. Alleen jammer dat ik hier nu in me eentje ben
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Als beginner durf ik u alleen de water op te gaan. Ik ga zo weer richting thuis als niemand deze kant op komt. Jammer. Het waait steeds beter hier. Komt iemand?
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hij is nu echt aan het inkakken. net terug van ouders uitzwaaien op skiphol. Voorspelt was niet al te veel, maar nu is volgens mij de daling ingezet. ik zet mn pijlen op vrijdag als het niet te stormachtig is en anders zaterdag in Workum Sorry Tristan!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja leuk ja Vrijdag en zaterdag weer goed weertje voorspelt. Vrijdag werken Zaterdag dan maar weer
|
|
|
Tristan Phillips
|
Ja was tot een uur of 12redelijk en dan was het voorbij. Nu lekker thuis aan de werk gezet door de baas , me dochters kamer afschilderen
|
|
|
|