Bas1983
Geen avatar
|
Wat denken de kenners, draait hij vandaag nog genoeg naar NW voor Muiderberg of zit dat er niet in?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat denken de kenners, draait hij vandaag nog genoeg naar NW voor Muiderberg of zit dat er niet in?
Bas check bv http://nl.wisuki.com/forecast/2256/muiderbergneem de 10 uren voorspelling en klik op het pijltje onder bv 16:00 daar staat nu aangegeven WNW 295 graden (maximale NW richting vanmiddag als je andere pijltjes erbij pakt) Vergelijk dat met http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Muiderbergen je zult zien dat het nauwelijks de moeite loont vandaag om naar Muiderberg te gaan
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Dank je wel! Dacht idd dat het een long shot was, maar werd getriggerd door een SMS van SurfWeer (vaak een betrouwbare bron!) die Muiderberg als optie noemde van 3-6PM...
|
|
|
joostelias
|
Super bedankt voor je mooie fles wijn Ger!!! had niet gehoeven maar ik ga dr heerlijk van genieten :-)
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen middag zijn de voorspellingen redelijk het is in iedergeval droog met een zonnetje...en een matig windje. Hopelijk genoeg voor een sessie..
|
|
|
Giertje
|
FDR, dat gaat hem niet worden morgen maar vanaf woensdag wordt het weer feest op Edam.
|
|
|
the littleman
|
Morgen naar schel, hopelijk genoeg wind. Het wordt steeds minder:( En Hopelijk schuift de wind van volgende week Zondag een dagje op, want dan heb ik gvd#%**}{|*$>% andere verplichtingen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen gaat het niet worden. Ben woensdag vrij dus laat die voorspellingen maar staan
|
|
|
|
audi
|
Ik ga ook rond 3 uur naar schel Gewoon even kijken of er gevaren kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou ja 10 mtr gaat niet echt los met 15-19 knopen Nou...laat ik het zo zegguh, wij hadden een mooi daggie op IJmuiden, alle spiertjes doen weer pijn
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker toch teiger het is meer frustatie ik heb miss 3 keer gekite afgelopen mnden
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Oh jee en dat op je ouwe dag. Denk om je rug theo! Maar is het wat? Zit er zelf ook aan te denken. Alleen het zand is zo hard.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tof Theo, wil ook wel zo'n ding erbij. Lijkt me wel gaaf om te doen Veel plezier ermee
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van IJmuiden en ondanks dat het echt niet hard waaide ,waren er genoeg met zo,n ding bezig ...ziet er leuk uit ...maar ik hou het wel op kitesurfen . Ben nu een weekje vrij en ik hoop dat nog eens gaat waaien sta ook alweer 2 weken droog ,en met de klok weer een uurtje terug is het voor mij ook niet meer mogelijk om na mijn werk nog even te kiten ...moet het nu weer van de weekenden hebben Maar voor morgen word er trouwens wel wat wind voorspeld (Edam) . hier het plaatje voor morgen.
|
|
|