Micky
|
Voel me ook niet aangesproken hoor, maar ben idd bijna 2x zo oud. Gelukkig voel ik me niet zo, haha.. Het gaan sowieso gezellige weekenden worden. De mix van leeftijden is toch juist leuk?
2x zo oud, Jacq??? Dacht dat ik ook nog een jonge hond was....blijkt nu dat ik opa ben en een jonge hond heb...ofzoiets... Yep, ook ik verveel me de kolere maar hou wel van kitechicks (grinnik_kitesmiley) Vraag maar aan mijn buddy!
|
|
|
chevy
Geen avatar
|
Zijn er misschien ook nog meiden die meegaan met de kitechix trip naar Cumbuco? Ik wilde vorig jaar al gaan, maar toen kwam er iets tussen :-( Maar ik denk er hard over om dit jaar wel te gaan...
|
|
|
kitestertje
|
dat lijkt me echt super! maar ik mag niet van me ouders
|
|
|
Jacq
|
Gaat dat dit jaar weer gebeuren dan? Is er al een datum bekend? Lijkt me echt geweldig nl
|
|
|
|
Jacq
|
ik heb ze even gemaild, staat geen exacte datum bij..Laat t wel weten als ik wat gehoord heb..
|
|
|
Merc
Gast
|
dat lijkt me echt super! maar ik mag niet van me ouders Zelf sparen en gaan met andere vriendinnetjes! Je ouders vinden het tenslotte toch ook goed dat je aan lichaams beweging doet
|
|
|
Jacq
|
Mocht jij wel op de 15e naar de andere kant van de wereld dan
|
|
|
kitestertje
|
haha idd dat geld is niet het probleem, maar weet je wel hoe crimineel het daar is en gevaarlijk en eng (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
haha idd dat geld is niet het probleem, PAATTSEERRR!
|
|
|
Kooger
Gast
|
Het is wel handiger als je dan al een beetje kan kiten in Cumbuco dan kan je leuke downwinders maken!!!! Dat is nog leuker.... De Kitechix week in Brazilie gaat volgens mij wel door maar er is nog geen datum bekend.
|
|
|
Jacq
|
Heb net een mail teruggehad. Er wordt waarschijnlijk wel weer een week gepland, maar er is verder nog niks bekend.
|
|
|
chevy
Geen avatar
|
Heb net een mail teruggehad. Er wordt waarschijnlijk wel weer een week gepland, maar er is verder nog niks bekend.
Nog ff afwachten dus...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zijn er nog kitechix uit Noord-Holland die het weekend van 5 en 6 mei naar Zeeland gaan? Wij zijn nog op zoek naar iemand met wie we mee kunnen liften (3 personen : ) . Als er iemand is die nog 3 plaatsjes over heeft in de auto, laat het even horen!
|
|
|
Freija
Gast
|
Een beetje een late reactie; maar Chris (zie www.chicks-only.nl ) die komt uit Amsterdam en zocht ook reisgenootjes las ik net. Misschien is het handiger om vrijdag avond al te komen? Met OV kan het opzich wel (wel lang), beter is om een auto te regelen! Hopelijk gaat het lekker waaien en blijft het zo lekker warm als afgelopen dagen.. uh weken.... heerlijk!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik heb nog geen OV, dus voor ons is het een stuk goedkoper om zaterdags met weekendretour te treinen, maar een auto is natuurlijk altijd makkelijker! Ik heb Chris een berichtje gestuurd, maar weet niet of de kans groot is dat ze dat leest. Kan jij via chicks-only aan haar email komen dat ik er even via de e-mail bericht stuur, want ik krijg op die site niks te zien?
Alvast bedankt
|
|
|
Freija
Gast
|
Yes.. even zoeken. Got it!! from Chicks Only
liefebeesj [at] hotmail.com
|
|
|
Freija
Gast
|
ohja, met OV bedoelde ik Openbaar Vervoer... Maar een OV is wel handiger voor de kosten inderdaad!
|
|
|
|
Tom Kite
|
Ik mag er als het goed is les gaan geven Heb er super veel zin in !
|
|
|
_Chris
|
Haai, even voor de duidelijkheid (voor Emiel, ik heb je bericht gelezen ) Ik ben op zoek naar reisgenootjes uit de omgeving Amsterdam die 5 en 6 mei naar Zeeland gaan, waar ik mee kan rijden met de auto, omdat ik zelf geen auto heb. Ik ben van plan om met de trein te komen, maar dan wordt het nachtbuswerk voor mij. Dus als er toch mensen die kant op gaan per auto, misschien kan ik dan meerijden voor de heenreis? Ik wil wel een deel van de benzine dan vergoeden uiteraard. Ciao, Chris Edit: Ah voor degene die om leeftijden vroeg, ik ben 20
|
|
|
Miek
Geen avatar
|
Jippie, ben ingeschreven, 30 juni/1 juli ga ik me er aan wagen. Hoorde trouwens dat mocht het dat weekend niet waaien 7/8 juli het reserve weekend is, maar hopelijk is dat niet nodig!
|
|
|
Freija
Gast
|
@Tom... vrouwen willen wel een sexy instructeur dan he
|
|
|