|
|
Spoon
|
damn gast...
das niet mooi...
ik ben voor de verandeing maar weer is aan het nachtbreken omdat mn lymfe klier ontsteking terug komt. Ach. Ik heb zaterdag en zondag toestemming van het vrouwtje om te gaan kiten. Dus dat is dan wel weer prettig.
Nouw gasten. Ik ga maar weer is proberen om een paar minuten te slapen.
|
|
|
d@ni
|
@ Sergi : Nog bedankt voor het lenen van je kite, toch nog ff lekker kunnen varen en ff gesprongen. Die kite voelt wel prettig aan in de lucht, meer gevoel als bij de waroo uit 2007. Ik ga de waroo toch maar verkopen. En eeuh : Nee, Le@n , het word waarschijnlijk geen fuel. Eerst een paar testvaren.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Sjoerd gecondoleerd met je kite , echt zuur man, nu heb je weer even tijd om je 4 vingers te laten herstellen. @Spoon beterschap , om 4:16 wakker om op het forum te spammen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Spoon: balen man, het zit je ook niet mee @ Dani: welke kite gaat het nu worden?
|
|
|
d@ni
|
@ MB : Weet ik nog niet eigenlijk. Prijstechnisch denk ik wel aan waroo '08 of '09. Maar ik wil ook zeker een x onder de Notus hangen, ik mis namelijk wat bardruk en gevoel bij de waroo '07. Maar het schijnt dat de waroo '08 dat meer heeft als de '07.
Lastig als je wilt overstappen.
@ H2H : je hebt PB.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hahaha, die d@ni Wordt je gespamd door iemand die van Waroo naar een bepaald Frans merk is overgestapt. Wie is dat ook alweer Meer bardruk -> Best Kahoona! Ik hoor er goede verhalen over. Volgens mij zag ik onze Sjoerd er zaterdag niet onderhangen? Klopt dat Hengeloos? Notus heeft instelbare bardruk. En het werkt echt. Heb alle drie de standen gevaren en het is verschil tussen dag en nacht. H2H kan je alles vertellen over het verschil tussen 07 en 08 waroo. Maar uit eigen ervaring weet ik dat het bargevoel verbeterd is, maar niet echt veel hoger is geworden.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nog mensen die vanavond een poging durven te wagen......... of is de wens de vader van de gedachte momenteel?
Ik help het je hopen, want de omstandigheden zien er verre van hoopgevend uit. Net als zaterdag misschien een "test het low-end van mijn 12m2 dagje", als je gelukt hebt dan....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wie nu???? 12ms, ik zeg Noordzee;)
Ik kon niet geloven wat je nu weer op het forum zet, maar idd Hij is wel weer aan het zakken. De voorspelling is dat hij rond de 15kn zal blijven steken. Maar de forse regen en onweerbuien trekken nu weg, dus wie weet blijft het wel zo. Ik kan helaas niet
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik wacht nog even of hij constant zo blijft en niet toevallig een bui met een piek was...
|
|
|
thomasr
|
Wat zegt winduruPRO voor morgen mensen? jammer dat ik vandaag niet kon anders had ik het er zeker op gewaagd, zowiezo vanavond. donderdag!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Na 14u was de wind gewoon hard zelfs de 9m was goed gepowerd. paar dubles regen wat je nauwelijks regen kon noemen in het begin daar na stralend blauwe lucht, zon en nog steeds lekker windje voor 11m of 9m.
|
|
|
Lex
|
Denk dat ik D@ni ook maar even moet gaan lopen spammen... Maar zonder dollen, als je een mayhem wil testen ben je welkom!
|
|
|
|
|
|
d@ni
|
@ MB : Kahoona kan ook idd, maar hoor daar heel wisselende berichten over. Trouwens net als Mriek een beetje (erg) laat maar alsnog : GEFELICITEERD!! @ Lex : Nog een spammert erbij, haha! De mayhem wordt hier ook goed gepromoot. Ik ben jouw volgens mij nog niet tegengekomen op playa. We houden nog contact, ik hou me zeker aanbevolen voor een test onder de Mayhem!
|
|
|
El Banditos
|
wie o wie kan mij helpen aan een Waroo 2008 11m of 13m. Zoek een leuk setje maar in eerste instantie wel naar een 11 of 13.
alvast bedankt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ MB : Kahoona kan ook idd, maar hoor daar heel wisselende berichten over.
Ik hoor goede berichten over de vliegeigenschappen, sprongvermogen en low-end. Maar negatieve verhalen over de kwaliteit (en helaas net als bij de meeste kites van Best). Dat heb ik niet van horen zeggen, maar van een bekende shop hier in het land die veel garantiegevallen moet incasseren bij Best Ik zou zeker aan zoveel mogelijk materiaal gaan hangen, hoewel er bijna geen slechte kites meer op de markt zijn zit er veel verschil in gevoel en prestaties op allerlei vlakken tussen de modellen. MayhemX staat ook nog op mijn lijstje En kom je van Waroo, dan zou ik ook de Ocean Rodeo Rise 09 niet overslaan. Sprak laatst op de Slufter een ex-Best piloot die razend enthousiast was over zijn Rises 09
|
|
|
|
|