arjanschip
|
Bart en ik zijn vanmiddag 4 maart geweest. Was echt enorm veel wind! Gaat volgens mij weer ff duren voordat we weer bij kr kunnen kiten want het wordt telkens weer zuid west Het strand is trouwens schoongemaakt/geveegd!
|
|
|
|
Nicolas
|
wel jammer dat je op vele andere alleen met laagwater kan varen
|
|
|
|
NW
|
Was zondagmiddag weer heerlijk rustig op zimmerman. Regen schrikt af he Mark?
|
|
|
kitebart
|
Vanmiddag iemand oesterdam ? grts
|
|
|
arjanschip
|
Woensdag middag zijn bart en ik op krabbendijke! WIe komt er nog meer?
|
|
|
NW
|
Nop, woensdag werken, maar vrijdag een hele dag vrij met hele goede vooruitzichten.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Vrijdagmiddag kom ik misschien ook wel, ben er nog nooit geweest, meestal ga ik naar de Oesterdam. Woensdag ga ik naar Zeebrugge.
|
|
|
NW
|
Kobrin, laat ff via kitehigh weten of je gaat op Krabbendijke. CU
|
|
|
kobrin
|
NW, Ik kan er rond 14 h zijn, maar valt er daar niet alleen te kiten met laag water? Als ik het juist heb is het om 15h30 hoog water?
Kom ik direct aan de spot als ik afrit krabbendijke neem?
|
|
|
Wacko²
Geen avatar
|
Ik kom misschien ook na de middag in Krabbendijke. Laat even weten wie er nog komt. Hoe hard geven ze aan Krabbendijke?
|
|
|
NW
|
Eerste afslag rechts na klein industrieterrein, spoor over en 400 meter rechtdoor en je bent er. Met hoog water kan je er goed varen (alleen wanneer er iets van noord in de windrichting zit, met zuid is ie aflandig). Knoop of 14 in de middag is de verwachting. zie ook windguru.
|
|
|
kobrin
|
Is het een goede spot als je nog niet zo veel ervaring hebt?
Ik kan wel goed mijn plan trekken, heen en weer varen en meestal wel hoogte lopen.
|
|
|
|
NW
|
Nog liefhebbers zaterdag rond uurtje of 12 a 1 op Rilland?
|
|
|
NW
|
Vanmiddag nog iemand Krabbendijke?
|
|
|
kitebart
|
Iemand vandaag oesterdam rond de middag ? Of toch maar in de ochtend naar Brouwers rijden ? Grts Bart
|
|
|
Nicolas
|
Hoe is eigenlijk Oost op Krabbdendijke? Lijkt me een beetje een twijfelgeval, zkr als het hoogwater is?
|
|
|
NW
|
Oost is niet super, zeker niet met hoogwater. Voordeel is wel dat als je te ver afvalt je altijd makkelijk aan de kant kan komen zonder dat je door de schapenstront hoeft te baggeren terug naar de parkeerplek.
|
|
|
arjanschip
|
Oost is niet super, zeker niet met hoogwater. Voordeel is wel dat als je te ver afvalt je altijd makkelijk aan de kant kan komen zonder dat je door de schapenstront hoeft te baggeren terug naar de parkeerplek.
Al zoon of dochtertje erbij?
|
|
|
NW
|
Nop, nee steeds geen papa. Heb jij toevallig die foto´s nog van Rilland?
|
|
|
arjanschip
|
Ik heb nu alleen paar foto's vanmezelf. Heb net even een mailtje gestuurd en als hij ze heeft post ik ze hier wel!
|
|
|
Nicolas
|
Njaa ik ga morgen toch even checken denk ik in de middag. Had liever naar Vrouwenpolder gereden, maar ben pas vrij in de middag ... Gaan er nog?
|
|
|