LOEN
|
Tof ding! maar waarom geen Nobile skim?
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Tof ding! maar waarom geen Nobile skim?
$ tekort my friend. Die Nobile is echt fet, hopleijk is deze ook ok. Het is meer een kruizing tussen een skim en enn golfsurf boardje. Heb 1 keer met zo'n ding achter de boot gestaan, zonder touw, en de golf neemt je gewoon mee, echt lachen.
|
|
|
LOEN
|
Oke Vroeg het me af... is die skim veel duurder?
|
|
|
|
LOEN
|
Ja indd, dat is nog leuk te doen voor erbij! (grinnik_kitesmiley) veel plezier ermee iig
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ziet er erg leuk uit en i iig niet duur. laat ff weten hoe hij vaart en waar je m hebt gekocht. veel plezier.
|
|
|
Joosdo
|
3 plaatjes berken triplex, laagje glas en wat verf.... Kijk ook even in het zelfbouw forum. Je mag hem wel effe testen als ik je een keer op Muiderberg zie.
PS: Ben benieuwd hoe dit vaart.
Mzzl Joost
|
|
|
|
Hessel
|
Dacht dat de NSP naast surftech de enige boards waren die sterk genoeg waren om mee te kiten, aangezien de NSP gewoon van epoxy worden gemaakt, ipv polyester.
|
|
|
globerider
Gast
|
zo iets kan je ook bestellen op www.windsurf.de onder wakeboarden en dan wakeskyte ook zeer vet
|
|
|
|
|
Lex
|
Loepie heeft het over de link van globerider...
|
|
|
|
|
Gister kort en vandaag vandaag uitgebreid getest bij weinig wind. De lowend is best goed. Je moet wel ff zoeken naar hoe je je voeten neerzet en je gewicht verdeelt om de lowend er uit te krijgen. Verder al een aantal succesvolle gijpen beide kanten op gedaan. Voor de volgende keer nog wat meer trucjes bedenken. Heb em alleen met de middelste vin gevaren en had genoeg grip. Een door zal wel wat meer lowend hebben, maar veel zal het niet schelen. Ik ben trouwens maar 72 kilo en als je zwaarder bent zou ik een grotere maat nemen. In elk geval beter dan kansloos heen en weer cruisen als er weinig wind is
|
|
|
D.D
|
Kan je er nu dan mee springen? of cruis je er ook mee heen en weer (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Gijpen, surface 360's , shuvits etc zijn toch wat lastiger met je Door. Cruisen op zo'n plankje is trouwens zowieso leuker dan met een lichtweerplank. En als het een keer harder waait en er golven staan is dat ook wel leuk.
|
|
|