ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Wind is morgen Noord-Oost. En bij een stabiel weertype is deze windrichting goed voor Horst en zou ik morgen ook gegaan zijn. Maar de voorspellingen geven aan dat het weer morgen onstabiel is. tijdens de buien en waarschijnlijk alleen tijden een bui zal de wind flink aantrekken en is het af te raden om te gaan kiten.
Ik zou je spullen in de auto leggen en morgenmiddag even de weersites checken. Misschien valt het wel mee met de buien en kan je lekker varen. als je gaat laat je dan niet overvallen door een bui en kom tijdig van het water af.
Parkeren kost 5 euro.
|
|
|
bluebit
|
Wat Ash zegt met als toevoeging dat parkeren na 1700 2 euro kost. Geld erin En op groene knop rammen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Thanks voor de info heren, idd de voorspelling voor morgen is vandaag al 3x gewijzigd. Vanmorgen 20 knots vanmiddag was het nog maar 8 knots en nu staat er in de vlagen 29 knots. Zie morgen wel. Komt trouwens mooi uit na 1700uur 2 euries.kan er toch niet voor 1700iur zijn.
|
|
|
Mitch!
Geen avatar
|
Hallo allemaal, Sinds deze vakantie heb ik de mooie sport van het kitesurfen ontdekt. Ik ben alleen nog opzoek naar iemand of meerdere mensen om deze mooie sport samen te kunnen beoefenen. Zodat je van elkaar kan leren en je in ieder geval niet alleen op het water staat. Het is mijn doel om het hele jaar te kitesurfen, mits het weer dit uiteraard toe laat en het niet te koud is. De voornamelijke spot waar ik heen zal gaan is horst maar om met iemand of een groepje naar zee te gaan lijkt me ook super stoer. Laat even weten of jij/jullie ook nog op zoek zijn naar een kitemaatje en wie weet kunnen we dan binnenkort een keer afspreken Ik kijk uit maar jullie reacties!
|
|
|
|
Mitch!
Geen avatar
|
Hoogland, ligt bij Amersfoort. Horst is half uurtje rijden met de vierwieler.
|
|
|
Menno82
|
Vandaag voor het eerst naar strand horst geweest, als beginner hoef je niet de beste wind te hebben maar als je kite niet in de lucht komt is het wel erg jammer. Gelukkig kwam er met vlagen betere wind en was het uiteindelijk nog een top middag.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zou donderdag vanaf 4 uur goed zijn bij Horst? Ben er nog nooit geweest, maar ik zit die dag toevallig in de buurt. Lijkt me wel leuk om eens een andere spot te bekijken
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Dat is bij Horst altijd maar de vraag. Voorspellingen zien er goed uit, maar dat wil niet zeggen dat er ook wind staat
|
|
|
Menno82
|
Gaat er morgen iemand?
|
|
|
mischa85
|
Ik ben van plan te gaan denk rond 1 uur smiddags dat ik dat ben
|
|
|
Menno82
|
Is de wind richting gunstig?
|
|
|
Geelco
|
Horst kan je van ZW tot en met NO. Noorderwindje is perfect op Horst, meest stabiel. Hoe dichter bij noord, hoe beter. De rest is vlagerig, maar wel te doen.
Ik denk dat ik zo ook even ga.
|
|
|
Menno82
|
ok, ik twijfel tussen horst of ijmuiden
|
|
|
mischa85
|
Horst is goed met dit weer was eer gister ook...wel vlagen maar niet irritant ofzo..+ hij staat nu iets meer westelijk dus nog beter..Ik rij zo die kant op..
|
|
|
Menno82
|
Ok tot straks!
|
|
|
mischa85
|
Hup vanmiddag rammen lui! Ben daar rond 12!
|
|
|
KiteGuy
|
Nog iemand naar Horst vandaag?
|
|
|
bluebit
|
strand Horst, wind tussen de 40 en 55 knopen, vlagerig, zuidwester wind...niet ideaal vandaag..ik skip
|
|
|
|
KiteGuy
|
Was tot 13.00 goed te doen. Lekker lopen rammen met m'n 5m Fuel. Te ondiep om verantwoord te loopen helaas, maar het ging wel hard en hoooog! Waar waren jullie nou? Alleen maar surfers verder..
|
|
|
bluebit
|
gaat er toevallig vandaag nog iemand naar Horst?
|
|
|
|
Wildebrasser
|
Was best te doen vandaag. Lekker wat jumps gemaakt met m'n gister aangeschafte park. Wel eerst een eind het water op voordat je je kite fatsoenlijk de lucht in kon krijgen.
|
|
|