Bedankt voor het filmpje! Ging wel redelijk hoog ja Ze moeten even hoogtemeters uitvinden, die echt nauwkeurig zijn, ben echt wel benieuwd wat voor hoogtes er zo zijn bereikt vandaag!
Peter ...Bedankt en die Bandit ging (bijna) inverten ... hij heeft hem waarschijnlijk te zacht opgepompt ,je moet die bandits echt kneiterhard oppompen..en zeker met wind zoals vandaag...
« Laatste verandering: Juni 23, 2008, 03:33:33 door zwafra »
Oops die bandit ziet er zeker niet gezond uit.Combinatie van te zacht opgepompt en geheel gedepowered varen denk ik.Heb mijn bandietje dit nog niet zien doen.En Richard hou is op met dat gezanik over dat het een klapperkite is,vorige week noemde je het nog een topkite
Hij klapte wat hard op het water (de 7m) en toen schoot het ventiel uit de LE en ook uit 2 struts.. Het ventiel van de middelste strut bleef zitten, alleen scheurde het stof bij het ventiel (tube is nog heel). Dus de kite ligt nu bij v/d Berg voor reparatie, Daphne is op vakantie tot 20 juli..
Bandit 7.5m2 te zacht opgepompt. Heb gisteren mijn Bandit in vlagen van 35+ niets van dit alles zien doen, en ik pomp de LE knetterhard op. De bandit op het filmpje knikt in het midden door de enorme krachten, te zacht opgepompt en maar 4 bevestigingspunten op de LE.
Voor de rest zijn de verschillende smaken kites van 2008 erg persoonlijk. Testen voordat je koopt en de Bandit staat nu niet echt te boek als slechte kite dit seizoen. Je moet alleen van de old-school bardruk houden
Verder een vette sprong van die Robert Was is de kite? Een North Rebel07 7 of 9m2? Het is moeilijk te zien nl.
« Laatste verandering: Juni 24, 2008, 03:50:01 door Michiel Bandit »