|
Kaptain
|
He Idefixe, ben jij ook niet lid van de KVLO?
|
|
|
|
panda
|
pff maak het niet nog drukker op die paar spots die maar legaal zijn
|
|
|
Idefixe
|
ik zit in de muziek weet je wel .....
|
|
|
Kaptain
|
ik zit in de muziek weet je wel ..... Dacht dat je met Jos samenwerkte... geen sport dus?
|
|
|
Kaptain
|
pff maak het niet nog drukker op die paar spots die maar legaal zijn
Hier hebben we wat aan.
|
|
|
Lukadukido
|
Klinkt super!!..(Ik zit in de 3de Havo...ben ook helemaal weg van kitesurfen) Dus hoop dat er op mijn school nog wat verteld word
|
|
|
Marko
|
Klinkt super zit nu op het mbo sport en bewegen in zwolle. eerste jaar. Lijkt me super
|
|
|
|
kitepied
|
Hoi Kaptain,
Leuk innitiatief!!
Ik ben zelf ook gymleraar en kitesurfen is al 6 jaar mijn verslaving. Als docent lichamelijke opvoeding ben ik uiteraard ook lid van de KVLO. Hoe ik een bijdrage kan leveren zou ik op dit moment niet weten maar ik ben zeker bereid iets te doen.
Gr Richard du Pied
|
|
|
Kaptain
|
Je mail is net binnengerold.
|
|
|
Kaptain
|
Top mensen, heb al aardig wat reakties gekregen. Ik heb een mail gestuurd naar jullie met mijn ideeën. Dan is het nu afwachten.
|
|
|
bart
Geen avatar
|
he kaptain, ik werk zelf ook op een middelbare school en zou graag op de hoogte gehouden willen worden van je kite plannen. Zou je mij willen mailen als je plan werkelijkheid wordt. Mijn mail adres is bartvanrhijn@hotmail.com. alvast bedankt
|
|
|
stefarius
Geen avatar
|
Hoi Kapitain, Wij van Kitemobile zijn zeker geïnteresseerd in het geven van de clinic. Onze 2e kitemobile bus is ingericht voor scholen en sportdagen. De materialen in deze bus zijn speciaal gericht op het geven van kite clinics op locatie. We werken met de kitesurfpas, mbv een vorderingstaat wordt je kennis en kunde simpel bijgehouden. Verlaagt de drempel van powerkiten naar het kitesurfen. Ooit een tip van het Engelse flexifoilteam die middelbare scholen van kiteclinics voorzag. Kiten was daar een onderdeel van de gymles! Je kunt ons bereiken op 06 51814918 of mailen naar info@kitemobile.nl Kan ik de info doorsturen. Stef kitesurfschool kitemobile
|
|
|
Morres
|
@stef Stuur me maar een pb en dan kan ik contact opnemen.
@Bart, ik zou je email adres ff weghalen, anders krijgen de spambots je te pakken
|
|
|
m@rielle
Geen avatar
|
heel mooi initiatief. ben zelf docente bo en lid van de kvlo, dus doe zeker mee als de clinic er komt ben wel benieuwd hoe we dit ook aan leerlingen kunnen aanbieden vooral qua kosten en aansprakelijheid enzo wel een top idee natuurlijk!!
|
|
|
Kaptain
|
heel mooi initiatief. ben zelf docente bo en lid van de kvlo, dus doe zeker mee als de clinic er komt ben wel benieuwd hoe we dit ook aan leerlingen kunnen aanbieden vooral qua kosten en aansprakelijheid enzo wel een top idee natuurlijk!! Van welke afdeling ben je lid?
|
|
|
MarcusMakkum
|
Hallo Kaptain, Je hebt een pb van mij ... Kitende groet, Marcus Kiteschool Funsport-Makkum
|
|
|
|
Kaptain
|
@ kaptain: afdeling rotterdam maar werk in gorinchem Clinic is in eerste instantie voor NW Veluwe, maar soms kunnen mensen van andere afdelingen ook meedoen.
|
|
|
Morres
|
moeten al die scholen hier reageren dat ze reageren op de reactie van kaptain?
|
|
|