Poeri
|
dub over de kleur?
je zal weinig keuze hebben!
er is iig niets met zwart in Nederland verkrijgbaar
|
|
|
Retard
|
White pink kon ik ook al niet bestellen :s
|
|
|
To
|
een heel vreemd topic, ik zou voor mezelf de kleuren kiezen en niet naar anderen kijken. ik heb bv daarom deze gekocht omdat je deze kleuren bijna nooit tegenkomt:D en een kite met zwart erin vind ik zowiezo spuuglelijk, neem een beetje de vrolijke kleuren! kheb zelf khaki bruin
|
|
|
To
|
+ bij van den berg hing een beige bruine dos, richard zegt leg die maar apart voor mij dan kom ik hem binnenkort ophalen. net zegt die nee ik wil die kite niet omdat die ouder is geworden en uitgerekt is omdat die daar hing..... en ik wil een nieuwe..... dit is dus een nieuwe kite maar dat wil hij niet geloven, RICHARD kies je eigen kite en vraag niet aan anderen de kleuren/.
|
|
|
Retard
|
Daar gaa het niet om op de kleuren staaf zijn de kleuren anders dan in het het echt :S
|
|
|
KappuhH
|
Gewoon even flink gaan googlen, websites van teamriders enz bekijken. Maar zoals al gezegt is: je hebt weinig keus...
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ T.M, je zou natuurlijk ook je posts in een keer kunnen plaatsen in plaats van binnen 5 minuten onder je eigen post weer een post te plaatsen. Leest wat fijner weg.
|
|
|
To
|
ja klopt maarrrrrr nee geen maar:P Bedankt voor de tip haha
|
|
|
milamber
|
khaki bruin heb ik ook. mooi kleurtje hoor!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ff googlen idd: Ik heb zelf de White/Black, die in werkelijkheid een bruine LE + struts heeft. Erg mooi! En de Black/Khaki.
|
|
|
To
|
ik vind elke kite met zwart erin spuug lelijk. deze kleuren zijn allemaal slecht afgebeeld trouwens!
|
|
|
Retard
|
Ja daar gaat het me dus om die kleuren zijn niet vergelijk baar
|
|
|
xray
|
Ik heb de zwart rode en het rode is iets meer bordeaux rood dan op de staal maar evengoed mooi. Vrijwel alle kleuren heb ik gezien en de staal klopt best redelijk. White Black zie je alleen niet dat de LE en tubes khaki zijn
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja daar gaat het me dus om die kleuren zijn niet vergelijk baar Xray was me net voor. Ik heb ook alle kleuren gezien, en ze kloppen aardig, ik snap wat je nu werkelijk wil niet helemaal
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
"plaatjes (Google)"...selecteren in de startpagina en dan "bandit Dos".... en klaar ben je Je ziet op dit moment echt heel veel Dosjes op het water dus bijna alle kleuren komen wel voorbij. De kites zijn niet altijd op voorraad en moet het wel een toevalstreffer zijn wil je de kite voor een goede prijs ergens op voorraad aantreffen.
|
|
|
piede
|
Dat word rondbellen, te beginnnen bij kitepro.nl, daar hebben ze vast nog wel wat voor je!
|
|
|
|
milamber
|
Als je dat geduld kan opbrengen ja. Die hebben ze namelijk ook niet allemaal
|
|
|
xray
|
Ik heb geduld had en gekregen wat ik wou!
|
|
|
[Pepper]
|
er is iig niets met zwart in Nederland verkrijgbaar
Dan had ik zeker de laatste. Gistermiddag net m'n zwart-blauw Dos 7 binnengekregen!
|
|
|
[Pepper]
|
ik vind elke kite met zwart erin spuug lelijk.
Dan heb je enorm veel pech. Volgens mij is er geen enkele Dos waar op de een of andere manier geen zwart in is verwerkt!
|
|
|
Kitemaster
|
al 22 reacties nu....... en nog NIEMAND met een fotootje van zijn/haar eigen kite-kleuren
|
|
|
|
RH
|
Beige/brown is de kleur van dit seizoen:
|
|
|