|
|
xxedguyxx
|
ik zou zeggen: testen en laat je review hier achter
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hey allemaal,
heeft iemand ervaring met de dejavu van 3E kiteboarding? Hoe die vaart enzo? Of staat er ergens in de kiteboarding magazine een review?
Nog nooooooooit van gehoord
|
|
|
|
Morres
|
bijna 8 mb voor zo'n crappy (klompen-engels) foldertje :S
|
|
|
|
spoetnik
|
3-e doet niet aan Sticked, KBO of testdagen. Dus, al je info kan je uit het foldertje halen. Onafhankelijke ervaringen zijn er niet......
|
|
|
Arctic_Monkey
|
ik heb even met 3E kiteboarding gemaild. en ze staan er wel met KBO.
Maar toch bedankt :-)
|
|
|
sjorsmaster
|
sorry hoor spoetnik maar 3e kiteboarding doet wel degelijk aan test dagen. dus zeg dit soort dingen alleen als je ze zeker weet ze staan bij het KBO 31 mei op testival 10-11-12 juli en 3e gaat een kiteloop contest in mei organiseren. en ze zijn ook bezig met een testcenter bij muiderberg als je wilt testen of meer wilt weten dan moet je ff een mailtje sturen naar info@3e-kiteboarding.nlhebben mij ook goed geinformeerd over hun kites Succes
|
|
|
spoetnik
|
Oke, sorry. Ik ben ze nog nooit op een testdag tegengekomen. Afgelopen Sticked waren er best wat nieuwe merken (Vari, Nobile), maar helaas geen 3E. Ben wel benieuwd naar de kites.....
|
|
|
|
Mr.Klip
|
Heyhey Monky!
De Dejavu`s zijn erg fijne kites... kheb de 12 en de 7, onwijs veel depower en lekkere relaunch
ze zijn erg lang te houden en hebben een mega hangtime!
als je nog vragen heb hoor ik et wel
Greets Wesley
|
|
|
Geronimo79
|
Ze zullen zowieso over niet al te lange tijd op verschillende plekken in Nederland te testen zijn. Ligt er ff aan waar je woont wat handig is.
Er zullen idd nog niet veel mensen zijn die ze getest hebben, maar dit gaat wel komen.
|
|
|
Nature
|
Hey Gasten, Freakdog heeft net een kort filmpje van de preformer gereleased (bij 3e kiteboarding de dejavu zelfde kite.) Hier het resultaat. https://www.youtube.com/watch?v=pRFM6YYEUvk Zoals het er nu naar uit ziet gaat de kiteloop contest plaats vinden in meivakantie. Hoogstwaarschijnlijk een weekend zodat er veel van jullie langs kunnen komen. Data deze week bekend. daarna gaan we verder met een test center: Groningen/Friesland - Geronimo. Muiderberg - Zandv. - ijmuiden - Schellinkhout. - Nederland kite. En voor zeeland en texel hebben wij teamriders rond huppelen. Add op msn drop een pm of iets om een test datum te bespreken. info @ nederland kite (msn/mail).
|
|
|
OR-Wesley
|
nooit is een filmpje met dikke actie van 3E :S. altijd maar alleen varen en springen.. of heb ik er soms een gemist?
|
|
|
spoetnik
|
nee, dat is zo. Wat waggelt die kite enorm zeg! zo rond de 50 seconde....
|
|
|
Nature
|
Spoetnik wordt je nooit eens moe van je zelf ? Al het mogelijke aan proberen te vangen om het slecht te maken. Zoals je ziet krijgt hij een vlaag en depowered -> LE gaat naar voren en daarna staat t doek losjes ("100% depower") omdat hij de bar van zich af duwt. Als je de marketing niet goed vind prima dat kan natuurlijk maar dat betekend niet dat t product slecht is..
|
|
|
vissie
|
@ spoetniik.. Gewoon lekker die kite proberen en dan je mening uiten! Ben erg benieuwd naar de kite
|
|
|
spoetnik
|
Ik ben ook benieuwd naar de kite, en zou 'm graag willen proberen.....
|
|
|
pimpoldi
|
hoppa, PUNT niet verder zeuren! kite ziet er prima uit, en zou em ook graag een keer in mijn handen willen!
|
|
|
To
|
ik zag nature een hele tijd geleden op schelinkhout, maar die kite waggelt idd niet normaal....
|
|
|
michiel v geel
|
ziet er leuk uit, shape doet mij vooral denken aan de rev van slingshot wat een uiters succesvolle kite is dus dat belooft veel goeds nature heb je ook nog een fototje van de bar (blijft toch echt een grote intresse van mee) jammer dat je niks van het stuurgedrag ziet, maar ik ga dr wel eens onderhangen gaan we het zelf zien.
|
|
|
Nature
|
ik zag nature een hele tijd geleden op schelinkhout, maar die kite waggelt idd niet normaal.... De laatste keer dat ik daar was met een dejavu is denk ik november vorig jaar. Toen waren we nog aan t testne om een goed product op de markt te zetten. Kap eens met dat betweterige gedrag. Test dat ding. Drop een mailtje.
|
|
|