Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires
|
|
|
KappuhH
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires Lekker filmen met dat ding!
|
|
|
JB - On The Edge
|
Bij deze het nieuwe speeltje wat me naar het strand mag brengen.
Heb mn oude VW Golf uit 1998 (220.000) ingeruild voor deze Ford Focus uit 2005. Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Pas 1x mee naar het strand geweest, en dat was erg makkelijk dankzij het korte stukje achterbank wat je kan neerklappen zodat je board er precies in past.
Ben met het inruilen van de VW een Kitehigh en Best sticker kwijtgeraakt....
|
|
|
Ed.
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires Lekker filmen met dat ding! Dat zowiezo!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Bij deze het nieuwe speeltje wat me naar het strand mag brengen.
Heb mn oude VW Golf uit 1998 (220.000) ingeruild voor deze Ford Focus uit 2005. Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Pas 1x mee naar het strand geweest, en dat was erg makkelijk dankzij het korte stukje achterbank wat je kan neerklappen zodat je board er precies in past.
Ben met het inruilen van de VW een Kitehigh en Best sticker kwijtgeraakt....
Komt goed dude, volgende keer neem ik er eentje voor je mee ;-)
|
|
|
duffman
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires zo zo, das nog snel gegaan, zondag was je nog aan het sparen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hehe dan maar een blauwe! 7m volgt, dit is de 10. Net even in poedelwind mee gevaren, eerste indruk is s-u-p-e-r. Ten opzichte van de 2011 een stukje geciviliseerder en nog preciezer bestuurbaar. En... merkbaar meer pop; zelfs met mijn grote reet in een recreatiebriesje merkbaar. Over low end grunt nog maar te zwijgen... Dat gaat een mooie winter worden. Ik vind 'm mooi! PS thx Elevation voor het camera werk!
|
|
|
TBK
|
Blauw blijft gewoon de mooiste kleur voor een kite, ziet er echt strak en bruut uit ! Als ik het goed heb zijn reserve shirts van oranje, blauw Rudo ! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Rudo !
|
|
|
|
El Rudo
|
Blauw blijft gewoon de mooiste kleur voor een kite, ziet er echt strak en bruut uit ! Als ik het goed heb zijn reserve shirts van oranje, blauw Rudo ! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Rudo ! Dank je! Die overweging had ik ook gemaakt. Ik kreeg dinsdag avond te horen dat het december zou worden, tenzij ik een andere kleur nam. Ik heb serieus gekeken wat het dichtste bij het uit-shirt lag! Fedex had 'm binnen 30uur op de stoep - Victoria BC <> Dordrecht. Wow! Wat is die blauwe vet! Ziet er echt super uit!
Ja he, ook een mooie kleur voor een Ford Ficus 2005!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat zeker hoor. Ik probeer van het weekend de mini 5th in te scannen. Maar ik ben echt benieuwd naar de low-end want ik kon er afgelopen zondag op de Playa echt helemaal niets mee. Maarja het low-end is ook niet het belangrijkste. Het gaat erom dat het lekker vaart.
|
|
|
|
Wouter
|
haha volgens mij heb ik gewoon oranje liggen.... nanananaaaanaa
|
|
|
TBK
|
Wat dacht je Wouter , die hou ik lekker zelf !
|
|
|
Morres
|
ga goedverdoemme even een diablo 2006 remake maken dan!!!!!
|
|
|
Elevation
|
geen dank, was toch allemaal erg minimaal.... op hoop van zegen toch maar in zeeland gebleven....misschien dat voorspellingen morgen wat beter kloppen...
is wel nieuwe generatie kites, je OR , dan heb je de ID van hadlow wat redelijk identiek is, dan nog de park, welliswaar 1 strutje meer maar toch...
|
|
|
Ed.
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires zo zo, das nog snel gegaan, zondag was je nog aan het sparen Valt mee, heb besloten dat de 400mm nog maar even op zich moet laten wachten! Mooi vliegertje Rudo!
|
|
|
Geronimo79
|
Wow el rudo. vette kite zeg. Vond de platte versies wat leluk. Maar zo in het echt issie echt heel heel mooi.
Afgelopen seizoen een rise getest. kan niet anders zeggen als een heerlijke kite.
|
|
|
KappuhH
|
Net gehaald, zodra de batterij vol is volgt er een plaatje van alle accessoires zo zo, das nog snel gegaan, zondag was je nog aan het sparen Valt mee, heb besloten dat de 400mm nog maar even op zich moet laten wachten! Mooi vliegertje Rudo! 400mm is ook wel vrij fors hoor! In meeste gevallen kun je beter bijv een 70-200 f/2.8 + 2x extender nemen. Is goedkoper en je kunt ook de 70-200 nog zonder extender gebruiken, waardoor je meer bereik hebt. Je verliest wel een stop, maarja wat kost een 400mm op f/2.8 of op f/4
|
|
|
El Rudo
|
Wow el rudo. vette kite zeg. Vond de platte versies wat leluk. Maar zo in het echt issie echt heel heel mooi.
Afgelopen seizoen een rise getest. kan niet anders zeggen als een heerlijke kite.
tja - de echte wereld is in 3D!
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag mijn nieuwe Nobile NHP 2012 binnengekregen,Board only
|
|
|
Johnny Tampony
|
das een net plankje vaart ook wel lekker denk ik
|
|
|
|
kiterunner
|
Vorige week "Hiko" handschoenen gekocht bij kajakcentrum Arjen Bloem op kajak.nl (deze zijn voorgevormd) dus je krijgt niet zo snel last van kramp in je handen. Ik heb ze getest en ze bevallen goed. kom maar op met de kou.
ze zijn nu in de aanbieding voor 19 euro
|
|
|