Idefixe
|
beetje sloom muziekje maar verder wel leuk
|
|
|
martimor
|
krijgt steeds meer media aandacht (en terrecht)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Valt mij een beetje tegen had meer verwacht ...de wind leek ook niet zo hard als op Schellinkhout vanmiddag...
|
|
|
Henning
|
Krisis,.. wat een suf muziekje Daar hoort gewoon keiharde (power)-metal onder... Desondanks leuke beelden
|
|
|
pimpoldi
|
maar het lijkt daar of het helemaal niet hard waaide ofzo.. et ging los!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
dat zijn denk ik ook beelden van de ochtend... vanmiddag stond er een dikke 30 knopen! ze vaarden met 6jes, dat zegt genoeg lijkt mij
|
|
|
NW
|
Whahahahahah wat een muziek. Wel cool dat een Krabbendijke local het filmpje opent.
|
|
|
Marko
|
Lek filmpje en wat ze zingen het paradijs
|
|
|
|
bredo
|
Jemig wat een mooie golven daar!! Idd lijkt veel minder wind dan hier in het noorden(castricum) Stond ik met mijn negen meter vanmorgen....gedepowerd ging ik nog de lucht in dus sessie ging maar niet door!!
Leuk filmpje mooie dag voor een ieder daar!
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
leuk filmpje jammer dat ie niet van vanmiddag is want in de middag ging het goed los waaide flink de heren gingen weer hoog
|
|
|
helium
|
hahaha, die muziek,
Totaal niet passend bij de ambiance van vanmiddag. Was gewoon DIK raggen en rousen vanaf de middag iig.
Vraag me alleen af of Youri of Kevin heeft gewonnen, ze waren echt lekker aan elkaar gewaagd in de finale!
TOP DAG
|
|
|
Denice
|
Vind niks mis met het muziekje, maar ja ben al een ouwe lul! (45!)
|
|
|
NWH-Jasp
Geen avatar
|
wie heeft er eigenlijk gewonnen?
Kevin en Jalou Langeree hebben gewonnen! NK was echt super dit jaar!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
NK was idd top. Vandaag even wezen kijken. Met name laatste twee heats waren top om naar te kijken. Youri Zoon en Kevin waren lekker bezig
|
|
|
NWH-Jasp
Geen avatar
|
Ik was gister ook wezen kijken maar de laatste 2 heats waren echt super! Genoeg mooie tricks gezien dit weekend!
|
|
|
-MAARTEN-
|
NK was echt super VET ! Was zaterdag aanwezig...dikke wind, sicke tricks en Youri en Kevin waren strek bezig! Ook lachuh dat Ruben Lenten ff langs kwam en door het wedstijdveld aan het raggen was
|
|
|
Nazar
|
kevin&yourzi waren echt ziek bezig. ruben heb ik helaas gemist
|
|
|