hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zooo pfff dit komt wel ff binnen zetten zeg.... ook al ken Henry niet.
Respect hoor dat je zo je verhaal kan en wilt doen!!
Het allerbeste en alle geluk van de wereld voor de familie en overige betrokkenen.
gr. John
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heftig verhaal om te lezen, echt erg voor de nabestaande. Sterkte met het verlies en de leegte die hij achterlaat aan de familie en vrienden...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Echt een heftig verhaal om te lezen ik ben ook inbezit van twee kinderen en die zou ik voor geen moment willen missen En als je dat dan leest gaan de koude rillingen je over de rug. Ik hoop dat er in 2010 niet meer van zulke ernstige dingen gebeuren en dat er goed opgelet moet worden als je het water op gaat. Ik wens vrouw en kinderen en de famillie heel veel sterkte toe om het grote verlies komend jaar te verwerken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wilden het verhaal aan iemand anders laten lezen, maar nu werkt de link het niet meer :-(.
Weet iemand waar het verhaal nu te vinden is???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb van mijn schoonouders het orginele artikel gekregen en zal het artikel even proberen in te scannen. Dit verhaal moet natuurlijk behouden blijven.
|
|
|
|
|
Gerardo
|
krijg echt rillingen van dit verhaal. Ik ben zelf gymleraar en beginnend kiter met twee kids van 10 en 8 jaar! Ik wens de familie Kap heel veel sterkte met dit verlies.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx Evan.... Kun je het bericht van de topicstarter (Vinni) ook aanpassen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb het bericht daar maar geplaatst, link had ik al veranderd.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag is het precies 1 jaar geleden !!!! We zijn je niet vergeten Henry !!!
|
|
|
|
|
martimor
|
sterkte aan de nabestaanden, zo`n dag als deze is vaak extra zwaar...
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Veel sterkte aan de familie Kap! Blijft nog steeds een verschrikkelijk verhaal!
|
|
|
HDFrank
|
familie Kap!
In gedachte zijn we bij jullie op deze, voor jullie, zware dag.
Sterkte
Frank
|
|
|
Vinni
|
Sterkte op deze dag!
|
|
|
Idefixe
|
Brrrrrrr Henry RIP Veel sterkte voor het gezin - familie!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Bij het lezen van het artikel schieten me de tranen (wederom) in de ogen... wat een tragedie.
Er moet me toch een verhaal van het hart: toen ik enkele maanden terug een advertentie op marktplaats tegenkwam van een dame die een droogpak aanbood, wist ik niet wat ervan te denken. Na de advertentie een aantal malen gezien te hebben, toch maar eens gebeld. Ik vroeg heel joviaal: nou: wat is het verhaal achter het droogpak? De seconde dat ze zei dat dat pak van haar man was geweest, viel het kwartje: advertentie van ene Mw. Kap, etc etc.
De kriebels liepen over m'n rug: ik had de vrouw van Henry aan de telefoon! Alhoewel ik Henry nooit kende, had het verhaal enorme indruk op me gemaakt: leeftijd, kinderen hebben, en een buitengewoon enthousiasme voor de sport kwamen exact overeen. Ook ik was die dag op het water.
Waar ik dacht een gesprekje over een droogpak te hebben, heeft het gesprek van een klein uurtje dat volgde het woord droogpak niet bevat.... wat een persoonlijk leed, en wat een heftig verhaal.... Toen Christine me vroeg of ik het pak wel wilde (een aantal mannen haakten af toen ze begrepen wat de eigenaar overkomen was), zei ik dat me dat een eer zou lijken. En het IS nog steeds een eer....
Sterkte aan allen, hou je haaks..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
RIP Henry.
Ik heb je persoonlijk niet gekend maar dit wens je niemand toe.
Ik wens de familie veel sterkte met deze dag.
|
|
|
|
Yourie
|
Ik lees nu dit verhaal voor het eerst. Ben er gewoon stil van. Geen woorden alleen stilte.
|
|
|
Marko
|
De brok zit weer in me keel als ik eraan terug denk en ik het weer lees.
Veel sterkten aan de familie en vrienden van Henry
|
|
|