Wimt
|
Ik had het opgezocht in het regelement, maar deze uitzondering kwam niet voor. Ik ben het een beetje beu, dus verzoek ik om webcams op de stopborden te plaatsen, daarnaast heb ik de politie geinformeerd. Ik zou dan wel niets meer doen, voor natuur, sinds de minister van Brazilie onbeperkte boomkap toestaat. Shell toch mag boren in de Noordpool, ondanks Nigeria, en Exxon (ja, die, die ervaring heeft met lekken in Canada), mag van Rusland de kappen ook van wit ,naar zwart maken (olielekkage is daar niet op te ruimen of te dichten). Dus, om niet teveel van de vervuilende maatschappij af te wijken, want dan ga je je mateloos ergeren, heb ik vandaag op Workum de zwanen achterna gezeten: ze moeten in-de-winds starten, dus je kunt jezelf zo positioneren, dat je ze bijna de pas afsnijd: de laatste zwaan scheet zijn stront eruit, zo dicht was ik op hem gekite: had ie maar een vak moeten leren, ipv de hele dag maar een beetje dom dobberen.
|
|
|
Wimt
|
Heb ik onlangs ook nog een zeehond, zijn kop ziet eruit als een zwarte bal op het water, tegen zijn kanis getrapt, gaf ook een goed gevoel
|
|
|
Wimt
|
Voordat mensen op dit laatste reageren: wie er in slaagt om een zeehond voor zijn kanis te trappen in het volle sop, mag voor de titel " Johan Cruyf " gaan
|
|
|
Wimt
|
Vandaag ook tegen een voetbal getrapt op het strand: bleek iemand te zijn, ingegraven door Al Qaida: wist ik veel
|
|
|
Vise
|
wimt je bent mijn chuck norris van kitehigh
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Normaal gesproken zou ik als moderator de berichten samengevoegd hebben, omdat ze veel te snel achter elkaar gepost zijn zonder tegenreactie van een ander...echter dit is wimt..dit is dus een vorm van kunst, afblijven dus
|
|
|
wazzaah
|
Ik zeg bundelen die posts
|
|
|
Yurup
Geen avatar
Logs: 0 | 11 uur
|
Zie het als een soort gedichten bundel, gedichten laat je ook niet op allemaal papiertjes rond het huis rond slingeren.
|
|
|
Wimt
|
De eerste reden is een practisch: bij lange mobel berichten op deze manier, stopt de mpgelijkheid om verder te typen De 2de reden: al die kortere berichten doen vermoeden alsof ik alleen met mijzelf comminiceer, alsof ik een roepende in de woestijn ben, en laat dat "alsof" maar weg. Dus: bedankt voor het begrip voor dit "zielige" geval
|
|
|
Geelco
|
Je bent lang nie fris!:)
|
|
|
Wimt
|
Zpals ik al zei: een zielig geval, pathetisch: doelend op mijzelf he Geelco