|
(HJ) MINI-ME
|
Vorig jaar zouden ze ook een stop maken maar ging toen ook niet door... eerst zien en dan geloven
|
|
|
martimor
|
zou wel erg tof zijn. maar idd vorig jaar vlieland...
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Net visitekaartje met heel die boulevard op de schop en 0 komma nul bereikbaarheid..... Dan mogen de bouwjongens daar nog wel even flink doorpezen !
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Top dat het eindelijk gebeurd, wel jammer dat ze WEER naar Scheveningen toe moeten.....
|
|
|
Yoram
|
Eerst zien dan geloven
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Top!! Eindelijk een stop in Nederland! Scheveningen zal wel gekozen worden vanwegen de sponsoren en vergunningen. Dat was toch ook precies de reden waarom het vorig jaar op Vlieland niet doorging?
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Zelfde verhaal als met de NK lijkt me. Maar beter iets dan niets! Heel vet, hopen dat het weer meewerkt (en het ook echt door gaat)
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Top dat het eindelijk gebeurd, wel jammer dat ze WEER naar Scheveningen toe moeten.....
Mee eens! Ook nog eens de spot met statistisch de minste wind van de noordzeekust, en zoals Hiljo al aangeeft nog steeds een grote bouwput.
|
|
|
@LaurenS
|
Scheveningen ,kom toch lekker naar Ijmuiden of Wijk... doorgaans minimaal 5 knopen meer wind en ruimte zat mits er een boot aanspoelt
|
|
|
leeany
|
Denk dat scheveningen een van de beste spots is voor media, en al die zooi die er nodig is voor de PKRA te houden. Het vereist meer dan wind en water. Je kunt ook iedereen een half uur laten lopen in Oostvoorne, met prachtig uitzicht op dampende industrie.
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat scheveningen een van de beste spots is voor media, en al die zooi die er nodig is voor de PKRA te houden. Het vereist meer dan wind en water. Je kunt ook iedereen een half uur laten lopen in Oostvoorne, met prachtig uitzicht op dampende industrie.
Pff ,dat valt allemaal wel mee hoor,heb het een paar jaar in cumbuco meegemaakt dat mediacircus .Maar ja dit is europa ,dus wie weet
|
|
|
|
Kevin van Gorp
|
Zandmotor? Golven, vlak alles op een spot. Ik zeg doen er is verder alleen geen reet te doen daar.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ze hadden dan beter Bdam kunnen kiezen.. Maar Scheveningen met flinke wind geeft wel voordeel aan de Nederlanders
|
|
|
GJK
|
Of misschien Maasvlakte 2 openstellen voor dit event. Dan komt gelijk het Maasvlakte2 project op een leuke manier wereldwijd onder de aandacht....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ze hadden dan beter Bdam kunnen kiezen.. Maar Scheveningen met flinke wind geeft wel voordeel aan de Nederlanders Ik had ook de Brouwersdam gedaan, was een prima locatie geweest en natuurlijk perfect te bereiken.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Waarom in Scheveningen dat begrijp ik niet helemaal. Lekker berijkbaar ook en makkelijk parkeren zeker (haha)?
|
|
|
kaasbal99
Geen avatar
|
Wow 52000 euro voor alleen deze stop? ;o Hoeveel verdien je dan met wereldkampioen?
|
|
|
sanderw
Gast
|
Wow 52000 euro voor alleen deze stop? ;o Hoeveel verdien je dan met wereldkampioen?
dat is totaal prijzengeld, wereldkampioen kan een beetje leven door sponsering maar ben bang dat een hypotheek voor een flatje al moeilijk wordt..
|
|
|