|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik moest ff 2 keer kijken wat je bedoelt. FF series, hoe krijg je het voor elkaar? "Board moet weg wegens langdurige knie-blessure".
|
|
|
|
Morres
|
lol! wtf....375euro....tja, haal er maar 125 van af...
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
lol! wtf....375euro....tja, haal er maar 125 van af...
Nee joh !!! Dat is € 125,- extra voor die special custom foot-strap settings
|
|
|
GJK
|
Ik moest ff 2 keer kijken wat je bedoelt. FF series, hoe krijg je het voor elkaar? "Board moet weg wegens langdurige knie-blessure". Hahaha, dat zou je inderdaad verwachten ja . @ Sayootje: Nu in ieder geval wel
|
|
|
|
geloof68
|
Scherp gezien GJK! Nu weten we gelijk ook dat tie geen enkele meter gevaren heeft.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Niemand die beste man even op zijn fouten wijst? Als hij zijn volgende board ook zo monteert hebben we vrij snel weer een nieuwe advertentie om over te lachen
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
En ook debiel dat een IKO-gecertificeerde leraar dit wel gaat aanbieden. Even lekker een beginner "op weg helpen" met een les en een zwaar verouderde kite.... Drie keer raden wat een beginner gaat doen na een enkele les van een IKO leraar en een kite in z'n achterbak. Juist, zelf aanklooien.
|
|
|
Morres
|
hij is een hele goede leraar denk ik dan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Even voor de goede orde: Ja ik woon in 's-Gravenhage en ik heet Michiel...maar dit is niet mijn advertentie!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Beste Marcel,
Je bent de 2e, post aub dit even op jullie forum voordat ik 100 mails krijg. Onderstaand mailtje is een copy van voorgaand mailtje.
Goed om te horen dat er oplettende kiters zijn die elkaar in de gaten houden wat betreft veiligheid!
Maar volgens mij lees je de advertentie niet helemaal goed. Er staat namelijk nergens dat het een beginners kite is. Uit ervaring weet ik echter dat er veel beginners interesse hebben in oudere kites, om te voorkomen dat deze als zelfmoord piloten aan de gang gaan, wil ik deze graag instrueren. Dit lijkt mij veel veiliger dan de meeste kites die zonder nadenken verkocht worden aan jan en alleman.
Met vriendelijke groet,
Michiel
-------
Bij deze.. Ik heb overigens geantwoord dat ik het top vond dat hij een nette reactie terug heeft gemaild. Genoeg die niets van zich laten horen of een onrespectvolle reply geven. Wel aangegeven dat ik van mening ben dat al zou een beginner een volledige iko cursus krijgen mijn gedachte alsnog blijft dat een fuel uit 2006 geen goede kite is om iemand zelfstandig zijn eerste metertjes mee te laten oefenen.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik was dus de eerste die hem mailde Blijf erbij dat hij wel degelijk impliceert dat dit een beginnerskite is door de volgende zin: " Voor beginners wil ik er een gratis iko les 1 bij doen. Ik ben Iko gecertificeerd instructeur." Ik zie niet veel andere manieren hoe ik dit anders zou moeten lezen zonder zijn verdere uitleg erbij. Als hij het specifieker omschreven had was er niks aan de hand geweest.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Idd Evan. En dat volgens de aanbieder ogenschijnlijk veel beginners interesse hebben in oude kites is dikwijls puur vanwege het feit dat zij die slechts een low-budget kunnen of willen besteden automatisch op zulke advertenties uitkomen. Juist die mensen moet je extra in bescherming nemen door ze af te raden oude meuk te kopen.
Wellicht is het een idee om een 'lokadvertentie' aan te maken met een titel als: ''Beginners let op! Kites voor een hele scherpe prijs. Om vervolgens in de advertentie te waarschuwen voor de gevaren van het kopen van ouder materiaal.
|
|
|
Morres
|
Er zit een logica in z'n redenatie, er zijn mensen die veel minder eerlijk zijn.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Er zit een logica in z'n redenatie, er zijn mensen die veel minder eerlijk zijn.
Ik heb een hondje vandaag dood geschopt, maar er zijn ook mensen die er veel meer hebben dood geschopt. We weten allemaal dat deze vent gewoon zijn kite kwijt wil, en een beginner ziet wat een les kost, calculeert dat in en krijgt dus een kite voor nog minder, want lessen moet 'ie toch.... Als 'ie echt goed bezig was (en daarmee bedoel ik ethisch), dan zet je 'm voor een snip op MP en meld je er expliciet bij dat het geen beginnerskite is> Bottom line: als IKO leraar dien je gewoon "beter te weten".... Les aanbieden aan beginner bij verkoop kite, impliceert dat de kite voor beginners geschikt is. @Morres trouwens: leuke sig
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Heb wel met dit soort mensen te doen, teveel geld betalen voor oude troep en dan stoppen omdat het niks voor ze is omdat het met oude zooi enorm moeilijk is om mee te leren. Daarnaast vraag ik me af waar je die kite in 2012 nog nieuw kunt vinden....
|
|
|
|