|
Langbeest
|
Moet je de Megatron van Ozone eens in elkaar proberen te zetten.... Niet te doen....zelfs niet op de kant. Grijze koord door de chickeloop is veel te kort zodat je het "lipje" niet terug kunt duwen.....heb het maar even bij Ozone gemeld
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hmmm bij de oudere versies geen problemen mee. Zowel op de kant als op/ in het water
|
|
|
bramvk
|
Moet je de Megatron van Ozone eens in elkaar proberen te zetten.... Niet te doen....zelfs niet op de kant. Grijze koord door de chickeloop is veel te kort zodat je het "lipje" niet terug kunt duwen.....heb het maar even bij Ozone gemeld
Als dat ding beetje gebruikt is en nat is geweest, geen probleem eer. Had ik ook voor het eerste gebruik. Werkt soepel als vanouds.
|
|
|
Langbeest
|
@Bram.....Dan zal dat het zijn. Hij is nog maagdelijk nieuw maar schrok er wel van... :-)
|
|
|
diederik
|
Kite set compleet Bieden http://link.marktplaats.nl/m1282903777 Complete kite set voor beginner! Twee vliegers, een van 11,5m en een van 7,5m2. Type AR5 van Nash. Board van Brunotti, sufpak maat M van Oneil en een heuptrapeze Maui Magic. Zeer weinig gebruikt! Alles in een koop.die dude is lekker bezig!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
timd
Geen avatar
|
Ik heb er al 600 van gemaakt Ik zeg door naar de 20000 ik 650
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Is het nog steeds 5jaar niet ouder ??
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ja, of je moet een kite vinden die echt zo goed als ongebruikt is na vijf jaar. Maar dan moet je erg veel geluk hebben. Versleten lijnen, barren, vastgeroeste safety's, poreus doek. Als het echt vijf jaar gebruikt is zonder onderhoud blijft er niet veel van een bar en kite over.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Screenshots aub!
Over een week zijn die advertenties verdwenen.
|
|
|
Straight edge
|
Hoeplaats ik wen foto, die gast speurder is gek Zet op mijn acount de gek Plaatst negatieve kritiek om zelf ouder materiaal goedkoop te kunnen kopen om verder door te verkopen ... sjacheraar. Rover vandaag e
|
|
|
|
veensteker
Geen avatar
|
Ik heb een paar kiteboots in maat 45/46 van Jobe te koop. Ze staan ook op Marktplaats. Kan ik ook hier op Kitehigh een berichtje hierover plaatsen?
|
|
|
|