|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
En voor de heren zit er een pee-zip op, ofwel gulp. Maar geschikt voor dames, dames!
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
OR maakt echt toppakkies vaar sinds november 2006 met de Pyro Pro en nog steeds toppie. Soms wil ik wel eens dat hij stuk gaat om een excuus te hebben om de Soul te kunnen aanschaffen.
|
|
|
Snowman
|
Ze zijn goed bezig daar in Canada !!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Als ik dan toch voor een nieuw theezakki moet gaan, dan deze...!! Nice Topper product demo ook
|
|
|
Zeeland135
|
Waar verkopen ze die OR soul? Het is nu al zo lang pisweer dat ik er zwaar over denk om er maar een te gaan halen. Kan ik eindelijk weer eens gaan kiten
|
|
|
Kevin
|
Ik heb zelf ook het Soul pak echt een topper!!! Zelfs als je veel handlepasses wilt doen is dit pak geen probleem maar ook megaloops kan die makkelijk hebben hoor haha! Ik dacht altijd zelf of dit wel fijn zou zijn of zou gaan bij freestyle tricks of kiteloops maar echt geen enkel probleem. Enige wat ik dan doe is mijn trapeze over het jasje heen maar daarna heb je het heerlijk warm en kan je vol rammen ook in de kou je kan hem trouwens bij stormchaser.nl bestellen Zeeland135
|
|
|
|
barry
|
Sinds kort is er een kleine update voor de Soul, nieuwe ritsen, opening van de trapeze haak is aangepast, Er is nu ook een versie met SOFT socks, eindelijk droge voeten. Uiteraard zijn er ook een paar nieuwe kleuren bijgekomen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er mooi uit Barry, wanneer mijn Gul aan het einde is toch maar zo'n pak overwegen.
|
|
|
bredo
|
ach...is maar 650 euro...
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
ach...is maar 650 euro...
Een Gul droogpak koop je voor 350 euro, best een groot verschil. Maar ze zien er zeker mooi uit.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
OR maakt echt toppakkies vaar sinds november 2006 met de Pyro Pro en nog steeds toppie. Soms wil ik wel eens dat hij stuk gaat om een excuus te hebben om de Soul te kunnen aanschaffen. Ik heb hetzelfde probleem ...... 3 jaar geleden mijn Ovean Rodeo Pyro 2e hands gekocht .... het kreng wil maar niet kapot gaan ... alleen de seals moeten vervangen ... het is net als met een massief eiken bankstel .... daaraan zit je ook voor de rest van je leven vast ...
|
|
|
El Rudo
|
Heb de Soul binnen (zwart/grijs), ziet er nog niet naar uit dat het nodig is deze week.
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Zag vandaag toch een droogpakje of 2 op t water. Het kon niet lang uitblijven.... het was tenslotte maar 17 graden.
|
|
|
El Rudo
|
mn rubber pakje is 3/2 dus ik doe er nu wel een shorty onder. Als het met blote pootn niet meer te doen is > droogpak.
|
|
|
Langbeest
|
Heb de Soul binnen (zwart/grijs), ziet er nog niet naar uit dat het nodig is deze week.
Met sokken????
|
|
|
|
barry
|
haha ouwe soft sock!!! quote author=El Rudo link=topic=45171.msg670396#msg670396 date=1382293469] nee geen sokken, behalve mezelf dan (kies hier: oude * / held op *) [/quote]
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Ik heb inmiddels ook een paar keer gevaren met de OR Soul. Zit echt lekker, net als wintersport kleding. Ruim, veel bewegingsvrijheid en onderkleding is met laagjes op te bouwen. Ik heb alleen nog een vraag over de ritsen. Hopelijk kan 1 van jullie dat beantwoorden. In de handleiding staat dat je de rits af en toe moet in smeren met de bijgeleverde siliconen vet en dat je de rits geopend moet bewaren.
Hoe zit dat nou met bijvoorbeeld de pee zip ? Ik ben niet van plan deze te gebruiken en is nog steeds dicht geritst vanaf het moment dat het pak nieuw uit de zak kwam.
Moet deze rits ook af en toe ingesmeerd en geopend worden of kan ik het gewoon zo laten ? Ik dacht zelf aan iets wat lang tegen elkaar op zit geritst van bepaald materiaal niet goed kan zijn.
Vorige jaar nog een paar keer gebikkeld in een winter wetsuit maar ik verwacht met deze top pak de hele winter lekker door te kunnen varen.
|
|
|