ronny
|
vet gaaf tof dik zn ding
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hele vette beelden, zo hoog ben ik nog nooit gekomen!
Hoe doet zo'n drone het met meer wind?
|
|
|
wazzaah
|
Tot 20knopen is t te doen, max snelheid van de drone is 10m/s.
Met stil weer een vliegtijd van 10 minuten met 20 knopen merkt je dat de vliegtijd naar de 6/7 minuten gaat
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Heel vet, mogen jullie wel vaker doen op zo'n dagje. Het word zeker gewaardeerd en t ziet er vet uit! Thanks Misschien geen slecht idee om 'm een felle kleur te geven, als je wat riskantere shots wilt gaan nemen, want ik heb 'm de drone geen 1 keer gezien.
|
|
|
|
|
flupje
|
Gave beelden, lijkt wel zomer maar dan met 150 kites minder op de Slufter
|
|
|
sjorsmaster
|
mooie beelden! ik had er ook 1 maar die zwemt inmiddels ergens in zee bij Marokko…
|
|
|
jw009
|
Dit is inderdaad de Phantom 2. Inmiddels is ook de S800 binnen die stabieler is en met betere en los te besturen camera. Die zal ook op een mooie dag getest gaan worden!
|
|
|
rdeheld
|
Top beelden,! en ik zie mezelf ook nog eens vanuit de lucht
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
sorry jw009 ik had mijn vraag verkeerd gesteld. ik bedoelde is dit de Phantom met een zemuse gimbal met een Gopro 3 of is dit de Phantom 2 vision .
|
|
|
jw009
|
sorry jw009 ik had mijn vraag verkeerd gesteld. ik bedoelde is dit de Phantom met een zemuse gimbal met een Gopro 3 of is dit de Phantom 2 vision . Met zemuse gimbal en Gopro 3+
|
|
|
|
Langbeest
|
zo dat is pas gaaf,
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Mooie beelden van een prachtige dag ....
|
|
|
|
bramvk
|
Top, heel gaaf. Erg biek!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit is heeel gaaf En omdat ik de enige niet nerd hier ben even een vraagje. Hoe kan je zien wat je opneemt, heb je een beeldscherm op de afstandsbediening oid
|
|
|
fransie
|
Erg tof die film met die drone!!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@Teigetje, Zijn 2 mogelijkheden voor zover ik weet. 1, beeldscherm (idd bovenop de afstandsbediening, of los) 2, Fatshark (of vergelijkbaar), bril waarin beeldschermpjes zitten, hiermee kan je ook een eventuele gimbal besturen
|
|
|
Bluecupra
|
Erg tof filmpje, hoe heet dat nummer wat er onder gemonteerd is?
|
|
|
|