Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
2016 is net door de helft en 2017 materiaal komt alweer op de markt, fijn als je net een nieuw 2016 model gekocht hebt (omdat het nog 2016 is).
|
|
|
Nature
|
Zekers maar wij hebben geen nieuwe boards gebracht in 2015-2016. Enkel de lush was er bij gekomen. Zelfde geldt voor de kites waar wij met versies werken. Zodra er een goeie upgrade is dan pas brengen we dat naar buiten :-) never change a winning concept Ook moet je je bedenken dat australie voorop loopt en bij hun het seizoen sept tot maart/mei
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Prachtig man, ziet er goed uit en leuk bedacht om de gfx in te branden!
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
Zekers maar wij hebben geen nieuwe boards gebracht in 2015-2016.
Het is nu toch 2016?
|
|
|
gyttja
|
Hij bedoelt seizoen 2015-2016, en dat is bij het surfen eigenlijk altijd gebaseerd op de Australische seisoenen zoals hij al zegt. Ofwel dat zou dan in 2015 geweest zijn. Kijk maar naar bijna alle merken, die brengen net voor het seizoen daar begint (hier zomer) hun nieuwe spul uit.
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
Hij bedoelt seizoen 2015-2016, en dat is bij het surfen eigenlijk altijd gebaseerd op de Australische seisoenen zoals hij al zegt. Ofwel dat zou dan in 2015 geweest zijn. Kijk maar naar bijna alle merken, die brengen net voor het seizoen daar begint (hier zomer) hun nieuwe spul uit.
wat heb ik als consument in Nederland te maken met Australie?
|
|
|
tgroot
|
Marco jij bent niet zon fan van Fluid? of ..... Elk merk doet dit toch ?
de hele bubs geeft de nieuwe collectie 2017 deze maand of volgende maand uit ......
|
|
|
|
Kemperman
|
Super gaaf! Ik hou wel van een hout look. De jaartallen kunnen wel eens verwarrend zijn. Generaties zijn wat logischer.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het zou fijn zijn als alle merken zouden stoppen met dat ieder jaar nieuwe gear uitkotsen. Puur de commercie, en in de jaren 90 van de vorige eeuw het einde van de windsurf hype...
Lang leve o.a. Flysurfer en Wainman Hawaï voor de twee jaar minimale interval.
Zeker in TT boardjes zit weinig ontwikkeling op dit moment, waarom ieder jaar weer een andere?
|
|
|
Nature
|
Lezen michiel als je goed leest hebben we dat niet gedaan 2015 - 2017 is toch echt 2 jaar En er is wel degelijk een update met nieuwe channels in de base om nog hogere snelheden aan te kunnen.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Je hoeft t niet te kopen hoor Michiel... En je hoeft je ook niks aan te trekken van t jaartal labeltje. Persoonlijk vind ik t wel fijn dat ze dit doen en dat je dus met 40% korting splinternieuwe gear kan kopen omdat daar t vorige labeltje aan hangt, mij best! Anywayz, dit zijn gewoon mooie boards, tis dat ik geen twintip meer vaar...
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
Marco jij bent niet zon fan van Fluid? of ..... Elk merk doet dit toch ?
de hele bubs geeft de nieuwe collectie 2017 deze maand of volgende maand uit ......
nee, niet elke merk.
|
|
|
tgroot
|
Muggenzifter
|
|
|
pewpew
|
Wat Karel zegt. Deden alle merken dit maar. Lekker goedkoop 2014/15 materiaal.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Lezen michiel als je goed leest hebben we dat niet gedaan 2015 - 2017 is toch echt 2 jaar En er is wel degelijk een update met nieuwe channels in de base om nog hogere snelheden aan te kunnen. Wie zegt dat ik het over Fluid heb? Volgens mij lees jij niet!
|
|
|
lokkie
|
Ik vind het wel bijzonder en weer eens wat anders. Heeft de 3D film met patroon ook nog een functie, of is dat puur optisch?
|
|
|
Nature
|
Ik vind het wel bijzonder en weer eens wat anders. Heeft de 3D film met patroon ook nog een functie, of is dat puur optisch?
je merkt wat meer grip als je erop stapt naast je pads of bij t pakken met boardoffs en ziet er gewoon erg gaaf uit in de zon verder Lezen michiel als je goed leest hebben we dat niet gedaan 2015 - 2017 is toch echt 2 jaar En er is wel degelijk een update met nieuwe channels in de base om nog hogere snelheden aan te kunnen. Wie zegt dat ik het over Fluid heb? Volgens mij lees jij niet! Oh dus omdat de rest elk jaar een nieuwe uitbrengt mogen wij t geen 2017 board noemen oO. Je hele reactie is dus eigenlijk vol offtopic maar dat maakt niet uit Testen ?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je leest dus echt niet Persoonlijk vaar ik geen twintips, maar een kite is altijd welkom in de test!
|
|
|
Nature
|
1). Het zou fijn zijn als alle merken zouden stoppen met dat ieder jaar nieuwe gear uitkotsen. Puur de commercie, en in de jaren 90 van de vorige eeuw het einde van de windsurf hype...
2.) Lang leve o.a. Flysurfer en Wainman Hawaï voor de twee jaar minimale interval.
3.) Zeker in TT boardjes zit weinig ontwikkeling op dit moment, waarom ieder jaar weer een andere?
Als je het nog niet was opgevallen doen wij dit niet ATV v6 en V7 etc etc Ego zelfde verhaal. Barren al helemaal maar als er een goeie update komt dan komt er een nieuwe versie. soms duurt t een jaar (komt nagenoeg niet voor bij ons) en soms 1,5 jaar soms 2 jaar dat verschilt helemaal en ligt ook net aan wat de markt vraagt. onze laatste boardupgrade aan de Twoseven stamt van 2,5 jaar terug! Het board is gewoon enorm goed dus waarom upgraden. Enkel een kleine update van ABS naar APX rail en extra kleuren combo om te matchen met de kites maar de prijs ging niet omhoog Nu ik zelf de laatste paar jaar in steeds hardere wind ben gaan varen heb ik een upgrade gezocht voor De Twoseven om hem bij nog hardere wind te laten presteren. Dat is gelukt d.m.v 2 kleine railtjes aan de Toe en heelside. Daarnaast betekend een nieuw board of kite bij ons niet perce duurder! Zoals jullie nu wel weten doet Fluid het anders dan andere
|
|
|
et1961
|
Gillion, je hebt weer een aantal prachtige nieuwe producten gereleased. En of je dat nu elk jaar doet of om het jaar zal me worst wezen. Chapoo, keep up the good work! Een beetje slimme consument vergelijkt eerst, alvorens hij een weloverwogen keus maakt voor een nieuw of een overjarig product. Als er in het nieuwe modeljaar niks veranderd is, behalve een andere print of ander kleurtje dan heeft het IMO geen zin om voor dat nieuwe model te kiezen... Al zullen er altijd consumenten zijn die het nieuwste model moeten hebben,,,
|
|
|
Nature
|
The Minimalist (Light wind - freeride - School) The Minimalist woodseries has a new base with 2 grip channels on each side of the rail. The Traction Grip Channels (TRC) will help you upwind and keep your board on track. This makes the Minimalist very easy and fun to ride. The Minimalist rides like a twintip, so even unhooked tricks are no problem with this board. With just a length of 138cm it really feels like a normal sized twintip however you’ll feel that you have much more low end due to its width which is 47cm. Full information: Download PDF (4MB) http://www.fluidkiteboardingint.com/downloads/info/Fluid-kiteboarding-WOOD-minimalist-boards.pdfAvailable sizes: 138X47 CM The Twoseven Woodseries by Gilion Goveia (Freestyle - Freeride - High Performance) The Fluid kiteboarding Twoseven has been totally redesigned by Gilion. As this is his signature board, it has been designed to perfection for high speed freeriding and freestyling. The new Twoseven has been improved to perform in the most extreme conditions. With a new 3D base with additional gripchannels this improves the boards performance / grip in extreme conditions. No more skitting and sliding around. Extreme conditions ask for extreme grip, even when riding very high speed to make those huge jumps or throwing exteme kiteloops. Full information: Download PDF (4MB) http://www.fluidkiteboardingint.com/downloads/info/Fluid-kiteboarding-twoseven-woodseries-2017.pdf Available sizes: 130X40 134X40.5 136x41
|
|
|