Kemperman
|
Ik ga morgenochtend naar Ijmuiden. Gilion komt ook als het goed is. Ik ben er waarschijnlijk tussen 8 en 8:30.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vrij weinig wind op schell , morgenmiddag weer veel te veel, de hoop op het weekend dan maar weer.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Was ff lekker uurtje met roy. Kleine pauze toen het front overkwam, wind draaide naar west en kakte weg. Vrijdagochtend misschien weer...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgenochtend ff kijken op Actuele Wind, wil wel gaan (rond 9en op Wijk Bunker). Harmoniemodel geeft nog 5-6 bft aan, zonnetje.... duim duim. * edit: workum morgen zal het worden, vandaag is het niks meer op Wijk zo te zien *
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tadaaa een 5 metertje gescoord bij Barry stormchaser.nl kan ik dat daggie dat de HaringHapper aan zijn zeventje hangt ook nog wat anders doen dan filmen en kitejes vangen
|
|
|
Haring High Richardt
|
kan ik dat daggie dat de HaringHapper aan zijn zeventje hangt ook nog wat anders doen dan filmen en kitejes vangen Daggie te laat ? Tja gefeliciklapstaardt maar................. wie mot er nou filmen ?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Die kan je wel doorvaren tot ruim 50 knopen denk ik theo. Weekend ziet er veelbelovend uit , zin om ff goed te knallen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoop dat ik er aan toe kom, me vriendje is vandaag met een Geriatrisch Vestibulair syndroom geconfronteerd Ligt nu als een zielig hoopje hond op de bank Hoop dat ie morgen weer wat is opgeknapt
|
|
|
the littleman
|
Hoop het ook Tijgert! Lijkt mij geen prettig gezicht als je kleine vriend in een keer omvalt. Ik ga rond 10 uur ff kijken bij schel.
Hmmm wacht nog ff k regen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Regen word wat minder ..ga zo ook even op Schellie kijken. Edit . Top dagje op schellinkhout goed kunnen varen met mijn 9 meter....was al weer redelijk druk . Wind was om een uurtje of 13.00 maar matig ..maar nam lekker toe . Morgen nog zo.n dagje. Alleen mijn WOO vergeten op te laden ...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schelli met de 9. Eerste sessie kouwe klauwe, 2de sessie wind trok lekker door en geen kouwe klauwe . De Woo in mijn hoofd zei dat ik vandaag geen record had gesprongen, scheelde een halve centimeter
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen wederom naar Wijk , geen klachten , wind goed en niet te koud
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik ging als laatste weg op schellie en vond een bar, wie is deze vergeten?
|
|
|
|
audi
|
Ik ga het morgen ook maar weer eens proberen. Ben om een uur of 1 op schel
|
|
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Eind van de maand mag ik met familie een heel weekend verblijven in een bungalow in landal parc veluwemeer. Ik kreeg het niet voor elkaar om ze een bungalow aan zee te laten huren maar hier kan je natuurlijk ook er ff tussen uitknijpen voor een frisse neus . Strand Horst ken ik maar zijn er nog meer plekken daar waar je mag kiten of is het alleen strand Horst?Bij voorbaat dank.
|
|
|
|