kiteruitschell
Geen avatar
|
Henk (kiteruitschell) doe jij nu maar voorzichtig want ik hoorde dat je klappen hebt gehad. Knap je al weer wat op? Wel ff gekite gister maar voor de rest blijft het oor nog drama
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sta nu op Edam (noord) en het waait aardig ...goed vaarbaar met 11/12 mtr ..wel rustig slechts zijn 2 kiters bezig .ga nu pompen.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Edam Henk ....maar best goed kunnen kiten met mijn 11 mtr Van 14.30 tot 16.30 op het water gestaan en de wind nam later nog wat toe ...en het zonnetje erbij maakte het tot een lekker dagje ..
|
|
|
|
Giertje
|
Hier wordt ik helemaal ziek van, badgasten die kunnen kiten als het niet waait.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hier wordt ik helemaal ziek van, badgasten die kunnen kiten als het niet waait Of kite buggien op Ijmuiderslag in een heerlijk zonnetje met een waroo uit de vorige eeuw
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Heerlijke sessie met de 15. Mijn eerste backroll geland, 1e poging :-D Dat vlakke is toch stuk makkelijker dan op zee :-p
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Met erik_vr helemaal afgereisd naar Zandmotor om daarvoor (dus niet op) een heftige sessie met surfboard te doen. 2 gijpjes (zo goed jongens? ) gelukt en voor de rest spartelen in het water. Veel stroming! Helenaal kapotgaar op de bank.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het gaat morgen helemaal goed komen ik ben om een uur of 11 op schel.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Klopt die pagina heb ik daar vanmiddag ook aangemaakt op hun site. Daar staat de link van bovengenoemde pagina in ge-embed Hij staat ook op kitefeel en binnenkort wellicht weer bij vandeberg op de site. Het euvel lag uiteindelijk niet aan de camera maar aan de internetverbinding bij de dijk.
|
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ries nog ff wachten, eerst nog een webcam bij de bunker (-;
|
|
|