Haring High Richardt
|
Vanmorgen om 08.30 uur afgesproken bij de bunker op wijk voor Downwinder van Petten naar Wijk (35 kilometer) met Annemarie en Harald. Toen naar Petten waar we om 10.00 uur vertrokken. Ongeveer 16.00 uur waren we op Wijk aan Zee (uurtje pauze tussendoor ) Toen weer naar Petten om de auto,s op te halen en om 17.30 uur weer thuis. Een hoop gedoe en geregel met auto,s maar meer dan waard voor een top daggie met de 9 meter voor de traning van Hoek naar Helder, genoten meer dan dat en voor herhaling vatbaar.
Goed te lezen dat je een top dagje heb gehad Richard Grin...maar wel een hoop gedoe zo,n downwinder Zeker een hoop gedoe Frank, je moet dit niet elke dag doen maar wel de moeite waard en een zeer goede traning voor Hoek tot Helder Makkelijker is een goede Weste wind en dan aanlandig varen van Petten naar Wijk en weer terug zonder dat gedoe met auto,s
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dacht vanmiddag een rustig slap ouwetakkebosse uitrust middaggie (i.v.m. downwinder van gister Petten Wijk) te hebben bij Andijk . Staat er een dikke 21 knopen met lekkere vlaagjes. Moest ik weer aan de bak, met een heerlijk zonnetje erbij, wat een ellende ! . Eigenlijk nog kapotski van gister maar zodra je weer op de plank sta is alles weer voorbij, heerlijk middaggie
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Goed om te horen Frank tis hier ook 30 graden alleen geen wind . Blij dat ik maandag weer te werk mag veel plezier daar
|
|
|
KiteShallow
|
Het is weer Top op La Ballena tot nu toe elke dag kunnen kiten 14 /22 knp en elke dag zon en 30 graden... Misschien ga je Michel Houtenbos met zijn zoon Giovanni ontmoeten met zijn Flysurfer, zijn staan op dezelde camping Edit: hij vertrekt morgen. jij kan hem mailen als je wilt
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
volgens mij heeft het 3x gewaaid hoor theo deze week, ik had alleen geen tijd . morgenmiddag miss weer wat .
|
|
|
Tony-G
|
Tobias, morgen naar Muiderberg of Andijk?
|
|
|
the littleman
|
Was net ff te kort op Andoik helaas. Maar wel lekker warm en gezellig.
|
|
|
Teigetje
|
Gister een heerlijke sessie geboekt op Wijkiki met de Flysurfer Soul 15m. Lekker weertje en een mooi zeetje
|
|
|
bredo
|
niemand het water op?hoe is het op edam?
|
|
|
Tony-G
|
Ik ga naar Enkhuizen
|
|
|
bredo
|
dit weekend gaan we los...eindelijk weer eens ZW!!!!
|
|
|
Teigetje
|
dit weekend gaan we los...eindelijk weer eens ZW!!!! Ennn waar gaan wij allemaal naar toe vandaag. Ik ga naar Wijkiki, moet rond twee uur beginnen daar
|
|
|
|
bredo
|
ik ook, maar dan wordt het steeds beter, meer zon en een stabieler windje...veel plezier!
|
|
|
prokiter
|
Morgen erg beetje wisselende voorspelling. Mensen die er een zinnig woord over kunnen zeggen? Moet van ver komen dus zo zonde om voor weinig te rijden.
Gr Arwin
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wat een middag , eindelijk weer met een kleinere kite . Zo mag het altijd zijn. Morgen een avondsessie denk ik
|
|
|
Giertje
|
WAT EEN BIKKEL DIE ONDERAQUA Vandaag een mega downwinder van Edam naar Schellinkhout.
|
|
|
Langbeest
|
Was weer een lekker dagje op Schell. Fijne kite die 11 Edge..... En heeeeelllll belangrijk een heleboel Kings.... gezellig
|
|
|
@LaurenS
|
WAT EEN BIKKEL DIE ONDERAQUA Vandaag een mega downwinder van Edam naar Schellinkhout. Is ie gewoon overgestoken vanaf de keamping, gewaagd hoor
|
|
|
|
Langbeest
|
Om precies te zijn 12,75 km in een rechte lijn :-)
|
|
|
|